wtorek, 9 lutego 2016

szary luźny sweter z czarnymi rurkami + zmiany na blogu



Pewnie niektórzy z Was już zauważyli, że od kilku dni na blogu oraz Facebooku trwały zmiany. Jest teraz nowy bardziej przejrzysty w moim odczuciu szablon oraz nowe logo, które zaprojektowała dla mnie kochana Agata :-) Blog zmienił również swoją nazwę na Misskitin, bo od dłuższego czasu o tym myślałam żeby nazwa była taka jak adres bloga. Jak Wam się podoba nowa odsłona?

Ponownie gości dziś klasyka w postaci czarnego płaszcza Vila. Pod spodem szary luźniejszy sweter również z Vili w połączeniu z rurkami imitującymi skórę. Do tego moja ukochana torebka Michaela Korsa oraz czarne botki. Zwieńczeniem całości jest ponownie czerwona matowa szminka w kredce z Golden Rose nr 4 ( poprzednio była ciemniejsza nr 2 ). Bardzo polecam Wam te szminki, bo mają piękne kolory, wygodne opakowanie, a do tego kosztują tylko 11,90 zł :-) Moja kolekcja matowym szminek z pewnością niebawem się powiększy o kolejne kolory :-)









coat / płaszcz - Vila
sweater / sweter - Vila
pants / spodnie - Feema
bag / torebka - Michael Kors
shoes / buty - Tommy Hilfiger


49 komentarzy:

  1. Piękny sweter. Jeszcze w dodatku w szarości <3

    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  2. oo bardzo ładne zmiany na blogu:)
    jak widać początek roku bardziej skłania do zmian, bo i ja takie poczyniłam. zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe logo bardzo atrakcyjne. Stylizacja prosta ale jak zwykle idealny makijaż nadaje jej tego "czegos":-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Cieszę się, że zarówno zmiany jak i stylizacja przypadły Ci do gustu :-)

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Śliczny, nowy szablon- taki delikatny ^-^
      Outfit Ci pasuje, sweter jest cudny. Muszę sobie coś takiego kupić na te zimne dni =)

      Pozdrawiam, Ilonciaa

      http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz! Wygląd bloga super ;)



    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerń z szarością to dobry sposób, który zawsze się sprawdza. U Ciebie ożywiony jest perfekcyjnym makijażem. Uwielbiam matowe szminki Golden Rose,pewnie się powtarzam. Zestaw podrasowany genialnym MK. Wygląd bloga nowy, świeży i przejrzysty!Świetnie! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny sweter :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ostatnio pokazujesz stylizaje w moim stylu. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Madzia zmiany na ogromny plus :) Super szablon i jakie piękne logo :) Cały czas mnie zastanawia od czego pochodzi nazwa bloga Misskitin ??:)
    Jeśli chodzi o stylizację bardzo lubię odcienie szarości i czerni zresztą nie raz je widziałaś u mnie na blogu :D a torebki Michaela Korsa kocham <3
    Buziaczki pięknie wyglądasz :)
    Ps. Gdzie można kupić te szminki ? w jakiejś drogerii typu Rossmann będą dostępne?
    :*
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) W końcu udało się wszystko zrealizować jeśli chodzi o zmiany na blogu :-)
      A ta nazwa wzięła się z czystego przypadku, bo chyba jeszcze na studiach gdzieś się logowałam na jakąś stronę czy coś i wcześniej wpadł mi gdzieś oko pseudonim pewnej DJ-ki właśnie Misskitin i tak już zostało :-)

      Te szminki z Golden Rose możesz kupić na ich stoiskach w wielu galeriach czy niektórych mniejszych drogeriach. W Rossmannach itd. nie są dostępne :-/ Możesz zerknąć na ich stronę to tam mają spis stoisk :-)
      Buziaki :-*

      Usuń
  9. Pięknie tu teraz kochana !!! Cudownie delikatnie kobieco <3 bardzo fajnych zmian dokonałaś, a sama nazwa tez super, bo teraz wszystko jest spójne, bardzo mi się podoba !!
    Pięknie wyglàdasz, miałam pytać Cię o Twoj makijaż, a dokładnie o podkład, bo masz przepięknà cerę i jestem zachwycona w każdym poście jak cudnie jesteś pomalowana <3
    Świetny sweterek, sama dobrze wiesz, że genialnie wyglàdasz w szarościach, idealnie dobrany odcień, tak samo cudna torebka, śliczny popielaty kolor ! Super płaszczyk, w ogóle bardzo fajnie dobrana stylizacja, czerń z szarosciami <3 oczywiście nie sposób pominàć Twoich pięknych ust, czerwień to idealny akcent przy stonowanej stylizacji !!! Cudnie kochana :)

    Miłego wieczorku,
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za tyle miłych słów :-) Bardzo się cieszę, że podoba Ci się stylizacja i nowa odsłona bloga :-) Z czerwienią na ustach to się zgodzę z Tobą, bo sama się przekonałam, że fajnie przełamuje całość przy stonowanym stroju :-)

      Jeśli chodzi o Twoje pytanie odnośnie cery to nie uwierzysz, ale kiedyś sprawiała mi dużo więcej problemów, ale jakoś dzięki odpowiedniej pielęgnacji udało mi się doprowadzić ją do takiego stanu jak teraz :-)Nawet kiedyś była sugestia, że za dużo photoshopa używam, a wiem, że nie poprawiam ani nic nie wygładzam więc uznałam to za komplement, że jest dobrze :-) Obecnie jestem też po kuracji kwasami ( kiedyś na Facebooku pokazywałam zestaw ) i pewnie to też ich zasługa w wygładzeniu skóry oraz odpowiedniej pielęgnacji no i nie opalam nigdy twarzy. Podkład, który akurat mam na zdjęciu i często stosuję na co dzień to niedrogi Lirene Glam&Matt. Mam jeszcze fajny ze Smashbox Studio Skin, ale jest teraz odrobinę za ciemny i bardziej kryjący na specjalne okazje Eris Provoke Mat. Najczęściej jak idę z synkiem na spacer czy gdzieś tak szybko wylecieć to nakładam mój niezawodny Magic z Lirene i efekt super bez mocnego krycia, którego nie lubię :-)
      Jakbyś miała jeszcze jakieś pytania to śmiało :-)

      Buziaki :-*

      Usuń
    2. Tak podejrzewałam, że głównym atutem efektu końcowego jest zadbana cera, którą masz piękną, zdrową i taką młodziutką :) zazdroszczę kochana, mi niestety kosmetyki już nie wystarczają, by zatrzymać czas i muszę się pogodzić z tym, ze lata, gdy wyglądalam lepiej juz mam za sobą :) ale spokojnie nie dołuję się z tego powodu :) Lirene znam ale kompletnie nie pokrywa mi skory, kiedys kochalam AA do dnia, w którym poznalam podkład Meybelline rozświetla i pokrywa pięknie, ale najczęściej mieszam go jeszcze z kilkoma kroplami AA bo mają ladniejsze kolory i taka mieszanka jest idealna, nie mam maski, jest nawilzona i ladnie pokryta buzka :)
      Zazdroszczę Ci pięknego wykończenia czerwoną szminką, ja niestety nie mogę, próbowałam chyba wszystkie odcienie i kompletnie mi nie pasujà, im mam bledsza usta tym lepiej wyglądam hihi :) kiedys jedna pani robila mi makijaz i upierala sie ze na pewno sie mylę co do czerwonych i tak szybko jak mi pomalowala usta tak tez je zmywala hihi ;)

      Buziaki :***

      Usuń
    3. Oj już nie taka młodziutka choć staram się na tyle o nią dbać żeby zabiegi medycyny estetycznej robić jak najpóźniej :-) A Ty chyba trochę przesadzasz ze swoimi latami, bo wyglądasz super, a do tego jaką masz figurę...mogę tylko zazdrościć! Kiedyś miałam jakiś fajny podkład z Maybelline o takiej żelowo-kremowej konsystencji, ale później go chyba wycofali. Swego czasu używałam też rewelacyjnego jeśli chodzi o trwałość Double Wear z Estee Lauder, ale teraz jest zbyt kryjący jak dla mnie, a szkoda, bo był super i miał dużo odcieni idealnych dla różnych typów skóry.
      Dawniej też uważałam, że pasują mi tylko blade usta i kupowałam wiecznie jasnoróżowe błyszczyki, bo uważałam że z tą czerwienią wyglądam jak "spod latarni", ale chyba znalazłam idealny odcień dla siebie to jedno, a drugie to nauczyłam się "nosić" tą czerwień :-)

      Buziaki :-*

      Usuń
  10. Piękny nowy blog ! bardzo przejrzysty i elegancki :)
    Kurczę, też chcialabym w koncu coś w swoim zmienić, ale teraz jestem zalatana, zupelnie nie mam na to czasu :/
    dziś mialam fryzurę i makijaż próbny - wyszło idealnie, jestem mega zadowolona, ale mam aż trzy fryzury, które są równie piękne i nie mam pojęcia na którą się zdecydować aaaaaa :O

    Ale masz już piękne, dłuuuugie włosy aaaaa

    A gdzie ten obiecany uśmiech ? :( :( buuuuu

    I w którym ze sklepów można kupić te pomadki ? Twoja boska jest ! :) bo właśnie poszukuję czerwieni, takiej głębokiej, nie wpadającej w żadne róże, czy maliny...

    super wyglądasz kochana! :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba nowy wygląd bloga :-) Przyjdzie moment, że też coś u siebie zmienisz, bo ja się z tym zbierałam już długi czas...
      Jestem ciekawa jakie 3 propozycje masz tych fryzur ślubnych? Teraz już trochę inne są na czasie w stosunku do tych które były modne jak ja brałam ślub :-) Masz jeszcze czas na podjęcie decyzji.
      Moje włosy rosną sobie i mam nadzieję, że jeszcze trochę i w końcu osiągnę wymarzoną długość :-)
      Pomadki tak jak wyżej odpisałam możesz kupić na stoiskach Golden Rose w galeriach lub mniejszych drogeriach. Sprawdź na ich stronie gdzie mają swoje stoiska. Pomadki są świetne i bardzo Ci je polecam jak szukasz ładnej czerwieni :-)
      A co do uśmiechu to tak jak już Ci pisałam...no i jak będzie więcej powodów do radości to się będę uśmiechać :-/

      Buziaki :-*

      Usuń
    2. Teraz mam dużo związanych ze ślubem na głowie, więc nie chcę sobie brać dodatkowych związanych ze zmianą wyglądu bloga, to już raczej zostawię sobie na później :P

      Już w sumie prawie podjęłam decyzję co do fryzur.... hihihihi

      Te stoiska nazywają się Golden Rose, czy pomadka ? :P zebym się nie wygłupiła :P hehehe

      to w takim razie życzę Ci kochana, abyś miala jak najwięcej powodow do radości :) :*

      udanego weekendu :)

      Usuń
    3. Tak tak firma i stoiska to Golden Rose, a pomadki nazywają się Matte Crayon Lipstick to te które ja mam, a jeszcze są inne ponoć też fajne Velvet Matte tylko babka na tym stoisku twierdziła, że te drugie trochę bardziej wysuszają dlatego wzięłam w kredce :-)

      Buziaki :-* też Ci życzę udanego Walentynkowego weekendu :-)

      Usuń
    4. Kurdę, u nas w galerii nie ma takich stoisk :(

      Usuń
    5. Może w jakiś małych drogeriach popatrz, bo często tam mają :-)

      Usuń
  11. Great look!)
    www.elationofcreation.com
    Have a wonderful day,
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię szarości, a zmiany na blogu świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this monochrome look on you. Looking good, girl. Beautiful bag, btw.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląd bloga jak najbardziej na plus, logo bardzo mi się podoba, też przydałaby mi się jakaś zmiana ale jakoś nie mam pomysłu na logo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog wyglada znakomicie! :) sama szykuje sie na zmiany i szukam kogos kto mógłby właśnie zaprojektować mi logo- poproszę o jakies namiary :)))
    Jesli chodzi o stylowke- to klasyka zawsze w modzie, podoba mi sie, a w torebce jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje logo akurat projektowała koleżanka i mogę ją zapytać czy może dla Ciebie też zrobić, ale z tego co wiem to np. Sylwii z bloga Sylwettafafhion robiła logo vote for pralka ( https://www.facebook.com/voteforpralka/?fref=ts ).
      Dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  16. piękny minimalistyczny set :) ukradla bym ci torebkę :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie u Ciebie na blogu, takie pozytywne zmiany bardzo cieszą:) Ja się kompletnie przeorganizowałam i mam nowego bloga, stary mi jakoś ciążył...Kolor pomadki super, też je bardzo lubię no i z chęcią bym podkradła golfik:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się torebka ale też cały klimat tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny zestaw , idealny na co dzień ! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyczna czerń w połączeniu z szarościami zawsze wygląda super.
    Pięknie Ci w tej kolorystyce.
    Zmiany na blogu, a zwłaszcza identyczna nazwa bloga i strony na wielki plus. Łatwiej będzie do Ciebie dotrzeć.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zestaw :) Podobają mi się spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. so beautiful,you look awesome
    Great pairing

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie jak zwykle :))
    Z pomadek GR mam w planach matową 03
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  24. Sweter jest fenomenalny zakochałam się w nim od razu :)
    Torebka jest świetna :)
    Zapraszam do mnie na walentynkowy post może ci się spodobają zdjęcia lub stylizacja to zostaw po sobie ślad :)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. wchodze na bloga i chwila zastanowienia - czy weszłam na dobrego gigi. Zmiany bardzo udane ;) Kochana zestaw świetny - klasykę uwielbiam i Ty w klasyce wyglądasz rewelacyjnie! Torebka jest boska i chętnie bym sobie taką sprawiła:D Szminka ma piękny odcień i skoro polecasz to chętnie się skuszę (niby tyle w domu, ale nadal brakuje mi jakiegoś odcienia;p) Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  26. wow! So beautiful!
    Nice post!
    http://fetish-tokyo.blogspot.jp/

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny sweter, bardzo lubię odcienie szarości

    OdpowiedzUsuń
  28. Blog w nowej odsłonie wygląda bardzo ładnie, logo też świetne!
    Bardzo podoba mi się Twój płaszcz i połączenie szarości z czernią, skontrastowane głęboką czerwienią na ustach, stylowo i z klasą!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wyglądasz, bardzo podoba mi się ten sweterek<3 ma genialny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna zmiana kochana:),piękny efekt:)
    a Twój zestaw jest idealny<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny jest ten szary Sweter.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja! Manicure dobrze pasuje do szarości swetra :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Me gusta como ha quedado el blog, ha mejorado y tu cada día mas guapa.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś przepiękna kobietą. Świetna stylizacja. Pozdrawiam
    Zapraszam również na mojego bloga http://veefashiondesire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)