czwartek, 22 marca 2012

wiosna na niebiesko

Witam wszystkich!
Mam na imię Magda ,mam 26 lat i mieszkam w Pile. Pochodzę z małego miasteczka Wysoka. Na co dzień pomagam ludziom dbać o swój uśmiech pracując w gabinecie stomatologicznym jako lekarz dentysta:-) Bardzo lubię swój zawód , ale modę i ZAKUPY ubóstwiam ponad wszystko:-))) Zresztą ,która z nas tego nie lubi...? Na swoim blogu chcę się podzielić z Wami swoimi pomysłami na stylizację oraz opowiedzieć o kosmetykach ,których używam. Przede wszystkim jednak chcę Wam pokazać ,że nie trzeba kupować wyłącznie w markowych sklepach i sieciówkach by stworzyć fajny strój. W Pile mam kilka ukochanych ,małych butików do których często zaglądam ,bo zawsze można tam znaleźć coś fajnego i oryginalnego za niewielkie pieniądze:-)
Zapraszam do oglądania i komentowania :-)

Na początek moja stylizacja na I Dzień Wiosny w odcieniach niebieskiego:-) Tu mam na sobie koszulę oversize upolowaną na wyprzedaży zimowej za 19 zł  :-) Buty kupiłam będąc jeszcze na studiach w Poznaniu w Bacie także na zimowej wyprzedaży za 50 % ceny :-)






kurtka - Butique
koszula - Villa
szal komin -  Butique
buty - Bata
torebka - Wittchen



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)