niedziela, 17 listopada 2013

asymmetric shorts

Ten fason szortów jest Wam na pewno dobrze znany z sezonu wiosenno - letniego. Teraz możemy je spotkać w wersji tweedowej oraz skórzanej, które idealnie sprawdzą się jesienią i zimą w połączeniu z grubymi rajstopami i botkami. Ja zdecydowałam się na szare tweedowe. Połączyłam je z burgundowym sweterkiem i pikowaną kamizelką z materiału imitującego skórę. Kamizelka jest bardzo ciepła i doskonale nadaje się do zakładania na skórzaną kurtkę. Ja właśnie w ten sposób ją teraz wykorzystuje zanim zrobi się naprawdę zimno...
 
 













vest / kamizelka - Fuks
sweater / sweter - Vila
shorts / szorty - Fuks
shoes / buty - Tommy Hilfiger
bag / torebka - Fuks
earrings / kolczyki - I am
bracelet / bransoletka - Katherine.pl
 
 



86 komentarzy:

  1. świetna spódniczka i bardzo ciekawy blog, będę na pewno tu jeszcze zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest spódniczka tylko szorty...wystarczy przeczytać tytuł posta

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing look, I love your shorts!!!!
    Kisses my beautiful afshion friend!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka z rękawkami? Pierwszy raz widzę! Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. O te szorty są naprawdę świetne. Torebka również przykuwa wzrok :))

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie,boska torebka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja! :)
    Miłego wieczoru!

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mojego bloga www.ddoubles.tk, obserwowani za obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAA kocham takie kamizelki u mnie tez pojawiła się ta pikowana piękność:)))

    Jesteś cudowna <3

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna ta asymetryczna spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. czemu Ty jesteś taka piękna,co? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kamizelka b.fajna ale tu TOREBKA mnie podbiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super post . obserwujemy ? (Ja już obserwuje :) ) sheinshide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna torebka :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze idealnie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/boy-london_18.html
    Ps. Klikniesz w baner SHEINSIDE ??? Dzięki!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your skorts babe, super cute!
    Want one pair too <3
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. W jesiennej wersji te spodenki chyba bardziej mi się podobają :P
    Świetny zestaw :) co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz! ;D świetny blog :)

    obserwujemy? :)
    adelerys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne sa te szorty!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna torba..świetnie sie odznacza :)) i wgl.. bardzo fajny look:) i ładne włoski ;D zapraszam do sibie :) ja juz obserwuje ! http://gusus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się bardzo podobają te spodenki, ale raczej nie miałabym je okazji założyć.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz :) szorty na duży + :))

    OdpowiedzUsuń
  23. super, dają wrażenie spodniczki, nigdy nie powiedziałabym ze są to shorty. Chyba ze inaczej prezentują się z tyłu :)) Fajny look. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się ten bezrękawnik ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciao bellissima!!!
    Tnx for stopping by, kisses!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your bag. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładnie ;) ta torebka to świetny dodatek !:)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz ;) jestem tutaj pierwszy raz, ale napewno jeszcze wrócę ;) Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki :) również dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna kamizelka. Cały zestaw bardzo mi sie podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylizacja, świetna torba ;
    steffefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kamizelka jest świetna,zresztą blog też!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice blog dear.
    Check out the Hakuna Matata bracelet giveaway on my blog!
    HANDMADE BRACELET GIVEAWAY HERE
    xo.
    FROM HATS TO HEELS

    OdpowiedzUsuń
  34. this is just perfect
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepięknie wyglądasz :) Bardzo Tobie pasuje ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. CUDOWNE KOLORY- idealnie
    super:*

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post:*:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Love your shorts and your outfit :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2013/11/victorias-secret-fashion-show-2013.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Serio to są spodenki? Na początku myślałam, że to spódnica hehe Świetne są, bardzo oryginalny, asymetryczny fason :) Sama z chęcią bym takie nosiła :) I mój ulubiony w tym sezonie kolor burgund :D do twarzy Ci w nim :) A tą szachownicę to z chęcią przygarnęłabym do siebie :) hehe Jak zwykle prezentujesz się kwitnąco :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaka nieskazitelna cera! ♥ Mogę spytać, jakiego używasz podkładu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam podkładu z Estee Lauder Double Wear Light #3 . Najpierw jeszcze nakładam bazę z Delii :-) Generalnie nie mam problemu z cerą - jedynie przetłuszczanie się w strefie T...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. Oooo cudnie ♥ Widziałam reklamę tego podkładu i bardzo mi się spodobała, ale niestety podkład okazał się nie na moją kieszeń :( Może za kilka miesięcy ;) Skoro na Tobie wygląda tak pięknie, to na pewno go kiedyś kupię :)

      Usuń
  41. Followed back. Kisses
    http://crazyheelsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. I absolutely love this outfit of yours, simple and stylish! Great choice of skorts, the material and the colour look so Autumnal! Gorgeous vest and bag! Love everything on this outfit.x Can't wait for your next outfit, have a nice day!
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  43. Fason szortów znany, ale nie widziałam jeszcze takiego kolorku :))
    obserwuję ;)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. You look perfect.

    Can we follow each other on GFC, Bloglovin, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  45. Kamizelka jest rewelacyjna:) obserwuję i liczę na rewanż:) www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. love your skirt..it's fantastic dear...and your blog is so nice...i follow you doll...kisses
    METAMORPHOSE CONCEPT

    OdpowiedzUsuń
  47. Wow realy amazing skirt ..fantastic :)
    http://femensleatherjackets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. gorgeous look... u are so pretty!!!! i like a lot this outfut congrats ;)
    come to see my new post if u have pleasure... kiss
    NEW POST:http://honeyandcotton.org/2013/11/21/roberto-cavalli-spring-2014/
    FACEBOOK: https://www.facebook.com/pages/Honeyandcotton-Fashion-Blogger/422547954496955?fref=ts
    BLOGLOVIN: http://www.bloglovin.com/en/blog/6757331te
    G+:https://plus.google.com/108626334220279846676/

    OdpowiedzUsuń
  49. Kisses beauty!

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam takie posty prosto z serca!
    Świetnie piszesz! Uwielbiam ciągle wracać po więcej!
    Skradłaś me serca :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  51. obsessed with these shorts!
    xx
    Carina Hsieh

    carina@thefashionstudent.com
    www.thefashionstudent.com
    twitter.com/carinahsieh
    instagram.com/thefashionstudent

    OdpowiedzUsuń
  52. Pięknie wyglądasz. ;)
    torebka < 33

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. jak zwykle olśniewająca!!!
    cudowna kamizelka!!! oryginalna i nadaje niesamowity charakter całej stylizacji;)
    i te kolory...100% nasz styl!
    pozdrawiamy!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  54. ślicznie wygladasz !! zapraszam do obserwacji mojego modowego bloga www.divoces.blogspot.com

    Ja już obserwuję !:)

    OdpowiedzUsuń
  55. świetnie wyglądasz, torebka jest bardzo fajna;)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Kisses honey <3

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. piekna stylizacja i bardzo kobieca

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetna kamizelka i szorty.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli zaobserwujesz mój blog na pewno odwdzięczę się tym samym. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Sliczny outfit, piekne zdjecia *-*
    Nominuje Cie do Liebster Award ;*
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  60. Witaj, jestem u Ciebie pierwszy raz, muszę Ci powiedzieć, że Twój blog jest świetny. Bardzo mi się spodobał, piękne zdjęcia oraz tło:)
    Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do obejrzenia/skomentowania mojego bloga - nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  61. thanks doll for following :) following you back XX
    www.ambifashion.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Oh! I haven't seen oragami shorts in wool until now- I really like them. I also like the skirts you have on your more recent blog posts. :) Following you on GFC now. I hope you can stop by my blog and let me know what you think. I you like it, please stay connected by following me on GFC and Facebook. I'm trying to get to 500 Facebook likes, and then I'll do a super fun giveaway through my Youtube channel. :)

    I look forward to your visit!
    God bless and Happy Thanksgiving(from America),
    Christine
    www.beyoutifulhope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)