piątek, 22 listopada 2013

navy blue leather skirt

Mam już sporą kolekcję skórzanych spódniczek i sukienek w swojej szafie, ale zdecydowanie króluje wśród nich czerń. Bardzo chciałam mieć spódnicę z kolorowej skóry i w końcu natrafiłam na tę w niebieskim odcieniu :-) Jest nieco dłuższa od tych, które mam, ale uznałam, że nie wszystkie  muszą być krótkie i taka też mi się przyda. Idealnie pasują mi do niej ubrania w kolorze brązowym i beżowym i na takie barwy postawiłam w tej stylizacji. Pojawiła się też czerń na kurtce i naszyjnik w postaci złotych kul. Charakteru tej stylizacji nadają cieniowane botki na platformie z masywnym obcasem.
 
 








jacket / kurtka - Object
sweater / sweter - Vila
skirt / spódnica - Boutique
bag / torebka - Fuks
shoes / buty - Buffalo by Answear.com
neclace / naszyjnik - Boutique
earrings / kolczyki - Katherine.pl
 
 


78 komentarzy:

  1. Piękny kolor ma ta spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łady kolor jest Twojej spódniczki, muszę Ci przyznać, że taki fason to mój must have dziś właśnie swoja dostałam (czekoladową) Twoja jest obłędna! Cenie u Ciebie Twoje wyczucie makijażu, bo ja to kompletnie jestem w tym zielona :))

    całuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Great look, the skirt is amazing!
    I really like your blog! Would you like to follow each other?

    xxx
    http://causeineedit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for your support! Just followed you back! :)

      Usuń
    2. bardzo ładny kolor spódnicy rzadko spotykany . Uważam że pasuje do ciebie .

      Usuń
  4. śliczny kolor spódnicy i bardzo podoba mi się naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie!!! świetna kurtka! ;)
    fantastyczna fryzura i perfekcyjny makijaż!
    pozdrawiamy!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna spódnica i dodatki:) bardzo lubię skórzane ubrania:)
    zapraszam do siebie www.pearismysize.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica jest boska! Sama chętnie bym taką kupiła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor tej spódnicy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great look and combo. Love your blue skirt. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  10. No widzisz, Ty chciałabyś mieć długie włosy, a ja blond jak Ty;d Planuję rozjaśnienie, ale to wiąże się z obcięciem włosów...;c
    Ap ropo skórzanych spódniczek - planowałam kupić sobie na allegro, bo te które widziałam w sklepach zazwyczaj były na mnie za szerokie, bo jestem bardzo szczupła;/ ale marze o takiej :)) Ty prześlicznie w nich wyglądasz... :) + i love Twoje ombre <3

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I really love your skater skirt... and royal blue is one of my fav colors!!!!!
    Kisses darling!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię połączenia brązu z granatem, ale tutaj jakoś się broni.

    OdpowiedzUsuń
  13. No kochana wielki szacun dla tej Twojej kolekcji spódnic, wszystkie są świetne i Ty wiesz, że z miłą chęcią bym Ci je pokradła co do jednej, ale ta niebieska to mistrzostwo świata :) I pewnie też z małego butiku w Twoim mieście, jak tamta jasna? Chyba kiedyś będę musiała się tam wybrać, skoro takie mega perrłki można tam dostać :) Aaaa i świetnie Ci w tej fryzurce na bok, bardzo mi się podoba :) Ściskam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne połączenie skórzanej spódnicy ze skórzaną kurtką :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice outfit!
    Would you like to follow each other via GFC? If you would, just follow me and leave a comment on my blog, so that I can follow you back :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty jak zwykle swietnie ubrana ;* Sliczny outfit ! *-*
    Poklikasz u mnie w baner Persunmall i linki do voguec.com ? Z góry dziekuje i pozdrawiam =)
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/2013/11/vogueccom.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No, no!
    Przepięknie się prezentujesz! :D

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja :)
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/ Klikniesz w baner sheinside? Jest to dla mnie bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja *-*
    http://modowyfreestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz z tak zaczesanymi włosami na bok. Jeszcze parę lat temu sama się tak czesałam.

    Śliczna torebka i buty.

    OdpowiedzUsuń

  22. Spodnica boska po prostu! I super wygladasz w tej fryzurze :-) pozdr Iza

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystko jak zawsze idelanie dobrane:D
    obserwuje
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/gold-and-burgundy-autumn.html
    poklikasz mi w benery ?
    dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna spódniczka ;-)) buty również mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna spodnica! I love it! I love your whole outfit! :)
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne połączenie!
    Kurtki pozazdrościć. :)
    Obserwuję i liczę na to samo
    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja i bardzo ładna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja właśnie "chorowałam" na skórzane sukienki, spódniczki i wreszcie mam! Niedługo pojawią się u mnie stylizacje :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo oryginalne połączenie, bardzo ciekawe buty i ramoneska;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne buty!

    http://couple-issues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. gorgeous looks and absolutely love that leather jacket ♥

    xoxo hobovogue.com ღ

    OdpowiedzUsuń
  33. Tnx for stopping by, have a lovely end of the week doll!

    OdpowiedzUsuń
  34. Great look!



    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cool Outfit & Awesome Look
    <3
    http://heyhadrien.blogspot.com/2013/11/theres-no-good-advice.html

    OdpowiedzUsuń
  36. pieknie;) wszystko idealnie współgra;)
    zapraszam do mnie >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jesli ci się spodoba zapraszam również do obserwowanych:)
    pozdraiwam;*

    OdpowiedzUsuń
  37. Spódniczka bardzo w moim guście:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. piekny kolor tej spodniczki :) inne niz wszytskie, ja mam czarna i bordowa ale ta granatowa wygrywa wszytsko :)

    ps. Kochana masz sliczna buzie, piekna z Ciebie kobieta, nie ma sensu tak fotoszopowac swojej buzki :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja nie fotoszopuję swojej twarzy - ona tak wychodzi na zdjęciach...może to kwestia aparatu ?

      Usuń
  39. Great!!

    merveyilldiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczna spódnica ;)
    zapraszam http://magicwardrobea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. you looks so beautiful ! love your style !!! would you like to follow each other :) xx
    www.ambifashion.com

    OdpowiedzUsuń
  42. This outfit looks amazing on you! The skirt is gorgeous and I like that it has a midi length! Gorgeous jacket and boots.x I absolutely love your hair like this and your make up looks so flawless, love it.x
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowna spódnica,jej faktura i kolor rewelacyjne ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna spódniczka, wyglądasz w niej cudownie :) Podobają nam się również kolczyki :*
    OBSERWUJEMY :)
    Zapraszamy na konkurs REVITALASH i już wkrótce na nowy konkurs z wielką paką kosmetyków pod choinkę :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie kochana :) !!! Spódniczka zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczna ! <3
    obserwuję, liczę na to samo :>
    http://jestemolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super cute sjirt and jacket babe, love them!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczna spódniczka <3
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny zestaw :D a ta spódniczka przy takiej długości wygląda genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  50. super spódnica :))

    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne zdjęcia :3
    Obserwuję i miło by było gdybyś się odwdzięczyła :3

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochana byloby super jakbys umiescila informacje o zoomy fashion!! Ja jestem jedna z organizatorek dlateo im wiecej osob bedzie wiedzialo o wydarzeniu to byloby swietnie !!! co do biletow jeszcze nie wiem jak cos bede wiedziala odezwe sie do Ciebie buziaki

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny blog ^^ wspólna obserwacja? ja już, liczę na uczciwy rewanż:*
    http://vaysay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Cool outfit :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2013/11/gagcloud-on-instagram.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna stylizacja i bardzo ładny makijaż . ;)
    Obserwuje. ;)

    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne elegancka stylizacja z klasą :) Bardzo zaciekawiła mnie torebka !

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękny kolor tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękna kurtka!!! Na 100% zapamiętałabym Cię przez nią jakbym cie mijała na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)