wtorek, 10 kwietnia 2012

strój dnia - asymetryczna spódnica

Obiecałam poprawę po Świętach i oto jest poświąteczny post :-) W takiej stylizacji wystąpiłam wczoraj podczas 2-go dnia Świąt .Głównym punktem była asymetryczna chabrowa spódnica ,na którą polowałam już od dłuższego czasu ,ale w większości sklepów widziałam podobne w dużo wyższej cenie , a swoją wypatrzyłam w butiku Euforia w Pile za całe 59 zł!!! :-D Dodałam do niej jedwabną luźną bluzkę w morelowym kolorze oraz pleciony pasek. Całość wzmocniłam kurtką i akcesoriami w kolorze skóry. Dobrze , że pogoda dopisała tego dnia :-)



kurtka - Butique
spódnica - Euforia
bluzka -  Butique
pasek - Butique
szalik - no name
kopertówka - no name
leginsy - Marilyn
okulary - River Island
naszyjnik - Fuks
kolczyki - Lolita Accessories
buty - Zara

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)