sobota, 19 maja 2012

czarna pantera :->

Dziś taki krótki post z moimi nowymi panterkowymi spodniami w roli głównej :-)Kupiłam je jak zwykle w jednym z moich ulubionych butików w Pile:-)))Do tego skórzana kamizelka z ćwiekami zakupiona rok temu na wyprzedaży za 35 zł!Prosta czarna bokserka świetnej jakości gości w mojej szafie od kilku lat a kupiłam ją jeszcze w czasach studenckich w Poznaniu w Taranko ( o ile pamiętam to też była przeceniona na 59 zł) :-) Jak już zdążyliście zauważyć uwielbiam ćwieki dlatego pojawiły się one też na butach ,które mam już ze 2 lata i kupiłam je w Quazi . Torebka i naszyjnik to prezent od mamy:-)
Po raz kolejny pokazuję Wam ,że mając już kilka fajnych bazowych rzeczy w szafie wystarczy dodać jedną w najnowszych trendach by stworzyć oryginalną stylizacje :-)))
Miłej soboty :-D



spodnie - Fuks
top - Taranko
kamizelka - Butique
buty - Quazi
zegarek - Apart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)