piątek, 25 maja 2012

długa czy krótka ?

Ostatnio urzekają mnie spódnice i sukienki o asymetrycznej długości , lekko przezroczyste z krótszą podszewką :-) Mam już w swojej kolekcji chabrową i zieloną maxi spódnice , a marzy się się jeszcze taka plisowana :-)))Tą sukienkę kupiłam w Pile za 99 zł ! Dodałam do niej chabrowy pleciony pasek i wycinankową torbę-koszyk , którą w zeszłym roku sprezentowała mi mama (jest idealna na lato).


 

sukienka - Euforia
pasek -  Butique 
buty - Zara
torebka -  Butique 
bransoletka - Fuks 
naszyjnik - Apart 
zegarek - Apart
okulary - River Island



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)