piątek, 27 lipca 2012

sorbet cytrynowy

W końcu mogę Wam zaprezentować typowo letnie stylizacje :-))) Co prawda kiedy temperatura za oknem przekracza 30 stopni to najmilej widzianym strojem byłby strój kąpielowy , ale póki co... 
Zauważyłam , że w mojej szafie przybyło sporo transparentnych rzeczy . Do tej pory były to głownie spódnice i sukienki , ale ostatnio pojawiły się też koszule :-))) Jedną w kwiaty mogliście zobaczyć już w jednym poście ( http://misskitin.blogspot.com/2012/06/kwiatowe-printy.html ) , a dziś pokazuję Wam długą , asymetryczną koszulę w pięknym pastelowo żółtym odcieniu :-))) Długo zastanawiałam się z czym ją zestawić , bo założenie do niej leginsów byłoby zbyt oczywiste więc wybór padł na granatowe szorty ! Bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorystyczne żółtego z granatem :-))) A co Wy o tym sądzicie ? 
Udanego weekendu :-)))
 


koszula - no name
szorty - Orsay
buty - Intershoe
bransoletka - Fuks
torebka - Butique









3 komentarze:

  1. Czy ta koszula jest taka asymetryczna? Czy sama ją taką uczyniłaś?
    Bardzo ładnie wyglądasz w rozpuszczonych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszula jest lekko asymetryczna a dla podkreślenia efektu wpuściłam ją w szorty :-) Dziękuję Ci bardzo :-)))

      Usuń
    2. Świetny pomysł miałaś! Wyszło genialnie:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)