wtorek, 23 października 2012

golden autumn

Piękna złota jesień w pełni więc warto z niej korzystać zanim zrobi się szaro i zimno ...Taka stylizacja fajnie nadaje się na takie słoneczne jesienne dni :-) Moje uwielbienie dla ćwieków to ten ażurowy sweterek ze złotymi wstawkami ! Można powiedzieć ,że pokochałam go od pierwszego wejrzenia hehe :-D  W tej stylizacji zestawiłam go z długą cytrynową koszulą i poprzecieranymi leginsami . Niestety nie mam zbyt dobrego aparatu ,a na dodatek większość zdjęć złapała jakąś szarą poświatę...mam nadzieje ,że mi to wybaczycie....
Na początek zdjęcie z moim pieskiem - Kobe :-)
Trzymajcie się cieplutko :-***
 
 
 
 
sweter - Fuks
koszula - no name
leginsy - Gatta 
buty - Zara
torebka - no name
kolczyki - Avon
 

 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)