piątek, 5 października 2012

welcome to my world

Czy macie tak czasem ,że jakaś część garderoby staje się Waszą ulubioną i pojawia się w każdej stylizacji ? Jestem wielką miłośniczką wszelkich tunik , sukienek i spódnic! Uwielbiam nosić je z fantazyjnymi i kolorowymi rajstopami , leginasami , zakolanówkami itp. Ostatnio jednak to SPODNIE stały się moim numerem jeden ( mam nadzieję że nie na długo ). Możliwe ,że to za sprawą zakupu kilku par fajnych spodni :-) Obecnie mamy do wyboru całą masę spodni rurek już nie tylko w klasycznym dżinsowym odcieniu ,ale też w pięknych kolorach . W tej stylizacji wykorzystałam pomarańczową koszulę z ćwiekami , którą pokazywałam we wrześniowych nowościach . Do niej krótka czarna kurteczka i dżinsowe rurki :-)
Miłego wieczoru :-)))

 foto by ago$
 
 kurteczka - Fuks
koszula - Fuks
spodnie - Butique
torebka - no name (prezent od Mamy)
buty - Ryłko
okulary - VIP
kolczyki - hand made by Ania Dróbka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)