wtorek, 27 listopada 2012

burgundy dress

Bordo to jeden z najmodniejszych kolorów sezonu ! Do tej pory kojarzył mi się ze starszymi paniami w staromodnych garsonkach . Sądziłam ,że bordowe ubrania dodają lat dlatego ich unikałam . Poza tym bordo królowało jedynie na bazarach ,gdzie można było nabyć "gustowną" suknię z tafty na wesele :-) Tegoroczna jesień zmieniła moje spojrzenie i nawet ostatnio kupiłam prostą sukienkę a' la długi top w burgundowym odcieniu . W zestawieniu z czernią czy granatem powstaje całkiem ciekawa stylizacja :-) Spróbujcie sami :-) Dajcie znać czy spodobały się Wam bordowe ciuchy i co wybraliście w tym kolorze ? :-)))









kurtka - Fuks
sweterek - Fuks
sukienka - Ichi
leginsy - Stradivarius
botki - Atrai
torebka - Fuks
naszyjnik - Fuks
kolczyki - Avon
szal - no name





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)