czwartek, 1 listopada 2012

rock star

Prezentuję Wam dziś stylizację z moimi nowymi butami :-))) Są mega wygodne i bardzo mi się podobają dlatego z pewnością będą się wielokrotnie pojawiać na blogu :-) Można je wykorzystać do wielu strojów , ale szczególnie fajnie podbijają takie stylizacje w rockowym klimacie . Tutaj postawiłam na zestaw z szortami i skórzaną kurtką . Do tego gwieździste rajstopy i fryzura w stylu irokez :-)
Jak Wam się podoba taki zestaw ?








kurta - Vila 
szorty - River Island
bluzka - Reserved
buty - Hego's 
rajstopy - House of Holland

7 komentarzy:

  1. Nie poznałabym Cie ;) Świetna stylizacja ;) Rajstopy boskie ;) Mam takie pytanie ;) Kto zawsze robi Ci zdjęcia?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe a czemu ? Aż tak się postarzałam :-)? A zdjęcia robi mój MĄŻ :-) Wyjątkiem były 2 posty do których zdjęcia robiła moja koleżanka :-)

      Usuń
  2. Nie poznałabym bo wyglądasz zupełnie inaczej niż na innych postach i wcale nie staro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiedziałam, że te buty będą wyglądały rewelacyjnie :)
    super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :-))) Pozdrawiam również :-)

      Usuń
  4. Świetna stylizacja!!! I fajnie, że potrafisz zmieniać style. Bardzo mi się ta różnorodność podoba. Każdy znajdzie coś dla siebie. super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam taką zabawę modą , która sprawi mi ogromną frajdę:-))) Pozdrawiam:-)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)