sobota, 29 grudnia 2012

christmas outfits part.2

Zestaw ,który Wam prezentuję miałam ubrany podczas II-go dnia Świąt .Mogłam sobie pozwolić na coś mniej klasycznego ,a bardziej zwariowanego :-) Zainspirowałam się pokazem Dolce & Gabbana na sezon jesień/zima  2012/2013 , w którym dominowały czerń ,złoto , koronka i kwiaty .Jednym słowem barokowy przepych ! Ja się czułam doskonale w takim zestawie :-))) A Wy co myślicie ?







kurtka - Fuks
bluzka - Fuks
spódnica - Fuks
torebka - Fuks
buty - Monnari
opaska - no name
 
 


2 komentarze:

  1. piękna kurtka!
    na początku myślałam, że to sukienka, spódnica i bluzka tworzą cudowną całość!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)