czwartek, 21 marca 2013

happy 1st birthday blog !

To już rok :-))) Aż trudno mi w to uwierzyć ,że rok temu założyłam swojego bloga :-) Przygotowałam dla Was z tej okazji post . Szkoda tylko ,że na dworze dalej jest tak zimno i nie mogę zaprezentować wiosennej stylizacji...Pozostaje czekać na słoneczne i ciepłe dni :-)
Jeśli chodzi o stylizacje to pomimo ,że utrzymana jest w stonowanych kolorach  ma w sobie pazur ze względu na spodnie z motywem panterki ,skórę i ćwieki :-))) czyli to co lubię najbardziej ! W końcu stałam się posiadaczką słynnych litów :-DDD oczywiście wybrałam te najbardziej rzucające się w oczy ( czyli z mnóstwem ćwieków ) !
P.S. Dziękuje ,że byliście przez ten rok ze mną !
 
 
 
 
 
 
 
bluzka - Fuks
spodnie - Fuks
buty - Prima Moda
torebka - Fuks
naszyjnik - Bijou Brigitte
kolczyki - Rossmann
 
 
 
 
 
 


16 komentarzy:

  1. super stylizacja!!!!! lity przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest fantastyczna ;)

    Podjęłaś świetną decyzję o założeniu tego bloga ;) Idzie Ci świetnie :) Oby tak dalej i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje pięknie za komentarze i wsparcie bo bez tego byłoby mi ciężko:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog i post , zapraszam do siebie ;)
    Może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-))) Dodałam do obserwowanych :-))) Fajny blog :-)

      Usuń
  5. Stylizacje są fajne, ale przydałby Ci się inny fotograf. Zmiana aparatu nie wystarczy. Musisz lepiej wybierac miejsce robienie zdjec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś coś już było na ten temat...ale powiem jeszcze raz : prowadzenie bloga jest moją pasją , a nie sposobem na życie czy zarabianie .Zdjęcia robi mi mój Mąż i nie będzie innego fotografa ! To samo tyczy się miejsca - jak znajduję czas na zrobienie zdjęć na bloga to je robimy... bo myślę ,że ważniejsze są stylizacje. Owszem fajnie byłoby mieć sesje w ciekawym miejscu z profesjonalnym fotografem itd . ale zwyczajnie brak mi na to czasu :-( Jak tylko nadarzy się okazja to z pewnością będą zdjęcia w innych miejscach.
      To chyba wszystko w tym temacie...
      Pozdrawiam Anonimie

      Usuń
  6. jesteś bardzo ładną kobietką :) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje roku :) Blog jest bardzo fajny i fajnie tu zaglądać. Tak więc do zobaczenia przy kolejnych ciekawych ciekawych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się niezmiernie ,że są takie osoby jak Ty!!!Wtedy wiem ,że warto prowadzić tego bloga :-)))
      Ściaska mocno :-D

      Usuń
  8. świetne spodnie bardzo ślicznie wyglądasz obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja = kocica :) świetna

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, buty wymiatają! :) Lubię Twój blog- na pewno będę tutaj wpadać, więc obserwuję :) Zajrzyj do mnie: http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)