niedziela, 10 marca 2013

orange blossom

Brrr...co za paskudna pogoda :-( aż się nie chce z domu wychodzić . Mam tylko nadzieję ,że to już ostatnie podrygi zimy ! Na poprawę nastroju mam dla Was post ze stylizacją z minionego tygodnia ,kiedy było bardzo słonecznie :-) Postawiłam na połączenie czerni z odcieniami pomarańczu i kwiatowym naszyjnikiem zrobionym przez moją koleżankę ( http://zrobtosaminspiracje.blogspot.com/) :-D
P.S. 1 Wczoraj cały dzień wraz z mężem spędziłam w Poznaniu na zakupach :-))) Powiem tylko ,że były owocne i niebawem na blogu będziecie mogli zobaczyć moje zdobycze :-).
P.S. 2 Dziś dodaję ostatni post ze zdjeciami w takiej jakości , bo udało mi się kupić w końcu nowy aparat :-D  Mam nadzieję ,że lepsza jakość zdjęć poprawi wygląd postów i będzie Wam się je milej oglądało :-)))
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze :***
 
 







futerko - vintage
bluzka - Vila
spodnie - Vila
torebka - River Island
botki - Monnari
naszyjnik - DIY by Ania Dróbka
kolczyki - Avon
okulary - River Island
 
 

5 komentarzy:

  1. Pięknie! właśnie ostatnio myślałam o tym naszyjniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ależ piękna stylizacja, wyglądasz cudownie :) Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)