niedziela, 28 kwietnia 2013

apple

Paski , pikowania czy mocne kolory - wszystko to już było w modzie i wciąż powraca :-) Jedynie z każdym sezonem w trochę innej odsłonie . Jako ,że kocham modę i staram się być na bieżąco z nowymi trendami to nie chcę wyglądać jak inne osoby...dlatego wyszukuję dla siebie ubrania ,które będą miały to "coś ". Od zawsze wkurzało mnie ,że ktoś miał dokładnie to samo co ja ! Wyjściem z sytuacji jest szukanie pojedyńczych ,nietuzinkowych egzemplarzy ( choć oczywiście nie zawsze jest to możliwe ) . Tak właśnie było z tą bluzką - wizerunek jabłka w otoczeniu błyszczących kamieni na czarno - białym pasiastym tle okazał się dla mnie idealny ! Postanowiłam zestawiać ją z pikowaną lekką kurtką i czerwonymi rurkami ( które widzieliście już w innej odsłonie ) . Do tego szara torba z ćwiekami ,żeby było trochę po mojemu :-))) Jak Wam się podoba całość?
Miłego niedzielnego popołudnia :-)
P.S. Jako ,że mamy wiosnę postanowiłam odrobinę zmienić fryzurę i przyciemnić włosy :-P
 
 
 


 
 




kurtka - Fuks
bluzka - Fuks
spodnie - Fuks
torebka - River Island
buty - Ryłko
okulary - Fuks
kolczyki - C&A



 




7 komentarzy:

  1. proponuje poćwiczyć nad pozowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladnemu we wszystkim ładnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz przepięknie! I bardzo dobrze pozujesz,tak jak na prawdziwą blogerkę przystało ^^


    Buziaki! ♥♥
    Mam nadzieje,że nie potraktujesz tego jako spam ale niedawno założyłam swój fanpage, niesamowicie byś mnie uszczęśliwiła poświęcając sekundę i klikając Lubie to ;) dla Ciebie jest to niewiele,a dla mnie ogromna szansa na spełnianie moich marzeń.. FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  4. nice;)


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)