wtorek, 9 lipca 2013

sunny day

W takie upalne dni najchętniej zakładam coś wygodnego i z lekkiego materiału. Najczęściej jest to sukienka bądź spódniczka .Tym razem wybrałam szorty o sportowym kroju i top ze złotą siatką . Dorzuciłam jeszcze transparentną torbę ,którą kupiłam już jakiś czas temu w Monnari ,ale nie miałam pomysłu z czym ją połączyć ,a do tego zestawu pasowała idealnie (zwłaszcza ,że przezroczyste akcesoria są obecnie szalenie modne) ! Celowo nie wybrałam butów w sportowym charakterze ,bo chciałam przełamać czyms ten look ,a poza tym uwielbiam wysokie obcasy :-D
Zapraszam do POLUBIENIA (klik) I LOVE FASHION na Facebooku :-)))
 
 
 









 
top - Fuks
szorty - Stradivarius
torebka - Monnari
buty - Ryłko
bransoletka - Fuks
okulary - River Island


11 komentarzy:

  1. piękna sylwetka kochana :) pozazdrościć ;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-)))cały czas pracuje nad nią...jeszcze długa droga przede mną...
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. świetnie wyglądasz:)
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage DOMINIKALICIOUS
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne buty :) bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie ! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie : girlfrompoland97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wyglądasz , lubię takie zestawienia połączone z eleganckimi dodatkami , sama zastanawiałam się nad kupnem podobnych butków jednak nie wiem czy będą wygodne , wolę letnie sandały na koturnach , ale Ty wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo :-))) Co do butów to są bardzo wygodne :-) Są z zeszłorocznej kolekcji Ryłko ( była jeszcze wersja w jasnym beżu ) gdzieś w sklepie internetowym Ryłko jeszcze powinny być :-) Jeśli chodzi o buty Ryłko to mam wiele par i zawsze wszystkie są bardzo wygodne i mogę Ci je polecić!
      A jeśli lubisz zestawienia z butami na koturnie to zapraszam na kolejny post - będzie z koturnami właśnie :-D
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Fajny zestaw, torebka jest rewelacyjna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawienie a co do pracy nad sylwetką to świetne efekty

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torebka, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)