czwartek, 8 sierpnia 2013

Spain holidays part. II

Oto kolejna porcja zdjęć z Hiszpanii :-) Tym razem stylizacja z sukienką w kwiatowy wzór (jest ponadczasowy - must have w każdej kobiecej szafie ) . Jak już dobrze wiecie bardzo lubię sukienki o takim kroju :-))) Ta stylizacja to jedyny moment na wakacjach kiedy włożyłam wyższe buty ,ale żeby było wygodniej postawiłam na koturny . Pastelowy zielony pasek , kremowa torebka i wpięty we włosy kwiat podkreślają cały strój :-)))
Zapraszam Was serdecznie na mój fanpage (klik) na Facebooku :-)
 
 
 















sukienka - Vila
buty - Laura Giusti
torebka - Fuks
pasek - Fuks
bransoletki - katherine.pl
kolczyki - katherine.pl
kwiat - Bijou Brigitte
 
 
 


9 komentarzy:

  1. Swietne zdjecia,pomysl z kwiatem super:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-)Zainspirowałam się klimatem Hiszpanii stąd pomysł na kwiata ;-D

      Usuń
  2. zazdroszcze wakacji!!!! stylizacja cudowna !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne buciki:)

    Zapraszam do mnie na konkurs - kosmetyki Flos-Lek wygrywają aż trzy osoby! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka, zazdroszcze wakacji, wygladasz ślicznie kochana;) buziaki

    ps. wrócilam na dobre i pozdrawiam cieplo po mojej przerwie w blogowaniu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie i ciesze się ,że wróciłaś do blogowania :-)

      Usuń
  5. Piękna sukienka.Uwielbiam kwiatowe motywy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)