piątek, 4 października 2013

Do you want to play chess ?

Po odrobinie szaleństwa dziś prezentuję Wam bardzo prosty i klasyczny zestaw , który spokojnie nadaje się do noszenia na codzień :-) Do czarnych obcisłych spodni dodałam bordowy sweterek , który ma koronkową wstawkę , a na wierzch założyłam płaszcz ze skórzanymi elementami . Wyróżniającym się akcentem jest torba w szachownice , która nadała trochę modowego smaczku całości :-)
Zachęcam do POLUBIENIA   na Facebooku I LOVE FASHION :-)
 
 









coat / płaszcz - Fuks
sweater / sweter - Vila
pants / spodnie - Vila
bag / torebka - Fuks
shoes / buty - Ann Mex
necklace / naszyjnik - Mohito
earrings / kolczyki - I am
 
 
 
 
 

 
 
 

36 komentarzy:

  1. Naprawdę świetnie !!! Świetny płaszczyk !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love your hair and makeup for this look!

    OdpowiedzUsuń
  3. Madziu - po prostu BOSKO :) pozdr Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa torebka, fajna kurtka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boska torebka !!! akurat poluję na biało czarną :) naszyjnik też rzucił mi się w oczy :) a co do makijażu, to powiedz mi, jak to robisz, że nie widać śladu niedoskonałości , ja niestety posiadam ich całe mnóstwo, gł za sprawą czekolady :p i nie potrafię dobrze tego ukryć :/ musiałabym nałożyć chyba tonę podkładu, żeby zaczerwienień nie było widać itp :/ może coś doradzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-) Jeśli chodzi o makijaż to ja akurat nie mam jakiegoś wielkiego problemu z niedoskonałościami :-) Obecnie stosuje takie lekko kryjące podkłady ,a bardziej stawiam na zmatowienie skóry bo z tym mam największy kłopot ze względu na to ,że mam tłustą skórę . Kiedyś miałam większe problemy ze skórą , więcej przebarwień i wtedy stosowałam podkład z Estee Lauder Double Wear i według mnie jest to najlepszt podkład ! Idealnie się trzyma cały dzień i sparwia ,że skóra jest bliska ideału :-) Trochę kosztuje ,ale jest też bardzo wydajny . Obecnie używam wersji light tego podkładu i też jest świetna :-) Z innych podkładów ,które przetestowałam i mogę Ci polecić to z Make Up For Ever HD i z Lancome Teint Idole Ultra 24 h . Podobno też dobry jest podkład z Revlonu , który działa podobnie jak Double Wear z Estee Lauder :-) Postaram się przygotować post o makijażu to może wtedy więcej wyjaśnie :-) Aha ważna też jest dobra pielęgnacja , bo podkładem wszystkiego nie załatwisz...
      Buźka :-*

      Usuń
  6. very pretty bag :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniała torebka!!!

    pozdrawiam i życzę miłego weekendu:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja i zdjecia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/work-bitch.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosty ale jak efektowny!
    Wyglądasz nieziemsko! Jak modelka!
    Rewelacja!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  10. torebka świetnie kontrastuje z całym zestawem, super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute bag! ; )
    La Chica del Sábado

    OdpowiedzUsuń
  12. płaszczyk idealny <3 bardzo mi się podoba ! :)

    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. catchy tittle, and nice bag!
    xoxo, Ty
    http://www.toastandgrits.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super cute bag and trench beauty!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawa ta torba, nie kojarzę żebym widziała taką :)
    Pozdrawiam

    imjeannette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wow super zestawienie , kurtka i torebka są genialne ! Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna klasyka!piękna torebka:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie wyglądasz!! :)))

    Obserwuję!! :)) I zapraszam do siebie ;)
    http://justemois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super płaszcz :)
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczna torebka i sliczny plaszczyk <3 Sliczna jestes <3 Moze obserwujemy?
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. torebka i sweterek rządzą są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. That bag is so cute)))) You look wonderful, no doubt!

    www.svetusvet.com

    OdpowiedzUsuń
  23. GREAT AS EVER! I LOVE IT!
    <3

    GREETINGS,
    HOLYKATTA

    OdpowiedzUsuń
  24. I love this coat :)
    http://adorableuniverse.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)