wtorek, 26 listopada 2013

little black leather dress

Mała czarna to podstawowy element garderoby każdej z nas. Jest tak ponadczasowa i uniwersalna, że możemy mieć kilka fasonów takich sukienek :-) Co sezon pojawiają się ich nowe odsłony i mamy do wyboru całą masę tkanin, z których są szyte. Jako, że jestem wielką miłośniczką skórzanych ubrań od jakiegoś czasu poszukiwałam czarnej skórzanej sukienki. Wybrałam model bez rękawów z rozkloszowanym dołem. Dodałam do niej kurtkę z jasnej naturalnej skóry, którą mieliście już okazję zobaczyć ( tutaj ), ażurowe rajstopy i zamszowe kozaki. Uzupełniłam cały zestaw czarno - złotym dość okazałym naszyjnikiem i dwukolorową torebką zdobioną cyrkoniami i łańcuchem .
 
 









jacket / kurtka - Bestseller
dress / sukienka - Boutique
bag / torebka - Fuks
shoes / buty - Fabio Fabrizi
tights / rajstopy - Marilyn
necklace / naszyjnik - Katherine.pl
earrings / kolczyki - Rossmann
 
 


84 komentarze:

  1. Torebka i makijaż cudo ! ;)


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great look and hairstyle. Love the bag and boots. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  3. a kiedy się do mnie uśmiechniesz? ;) ślicznie upięłaś włosy, a torebka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetną msz fryzurę, buty i torebkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że wyglądasz świetnie! Uwielbiam taki krój sukienek i też lubię skórę :)) Pięknie dobrałaś kolory, a rzęsy pomalowałaś nowym tuszem?;D Są mega długie!;D Torebka też jest świetna...
    Do szkółki policyjnej... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdjęcia robione tydzień temu, a tusz kupiłam dopiero wczoraj . To jeszcze poprzedni tusz ( chyba Lancome + Essence ) . W kolejnym poście jeszcze nie będzie tego tuszu - dopiero w weekend zrobię zdjęcia :-)

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Just one word: PERFECT!!! stunning outfit.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladasz swietnie! Jednak fryzura mnie urzekła najbardziej ;) Zapraszam na kiszma.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam skórzane ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olá!!!, Deus te abençoe boa tarde, amiga look acessórios
    maravilhoso amei, belas fotos sucesso amiga.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal de youtube: http://www.youtube.com/NekitaReis

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka i fryzurka:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko mi się bardzo podoba zaczynając od fryzurki aż po buciki, perfekcyjnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz! świetna fryzura i dodatki! pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja ❤️
    Na wysokim poziomie. Każdy detal pasuje idealnie.
    Kolory i fason są niesamowite, tworząc piękną całość.
    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega stylizacja! Świetne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna sukienka i cudny kuferek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow.... I love your LBD, very, very cool!!!!!!!!!!!!
    Tnx for visiting!
    Kisses from Italy darling!

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja jest cudowna, jednak najbardziej moją uwagę przyciągnęła fryzura i makijaż !
    Wspaniale wyglądasz :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna na sukienka :) Idealnie na Tobie leży! Widać, że miłośniczka skóry ;)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Love leather dress and yours is perfect!
    You so pretty <3
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana nominuję Cię do Libster Blog Award;d
    http://kappa-girl.blogspot.com/2013/11/rossman-40-tag-liebster-blog-award.html :))

    OdpowiedzUsuń
  21. oh dear your hair is perfect. please come also over my blog : http://fleuryina.blogspot.de

    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Całość bardzo mi się podoba :D świetnie dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna torebka, naprawdę!
    zaobserwowałam i liczę na rewanż! :)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi też się tak robi, może mamy za długie rzęsy...;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat zalotki nie używam, ale coś za coś... ;) Albo piękne, podkrecone rzęsy sięgające brwi i robiące plamy z tuszu, albo mniej spektakularne spojrzenie... ;) Ja wolę to pierwsze :))

      Usuń
  25. super torebeczka ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. You look absolutely gorgeous, love your hair, outfit and make up! The dress is gorgeous and it looks great on you.x Love that you kept the outfit just black and brown, it looks so sophisticated and perfect.x Gorgeous bag!
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. sliczna :333

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Torba genialna :)
    http://paaryzankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Beautiful post
    I love your style and we follow him blog.Te like each other?
    I invite you to stop by my blog, I hope you like it and you will be encouraged to follow, stop something different awaits you in my corner on fashion
    Kisses
    Goodnight
    kisses
    htt :/ / dolcevirginia.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  30. wow ! wisior, torba, całość mega ! i do tego taka świetna i klimatyczna miejscówka do zdjęć <3

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo eleganckie połączenie.
    torebka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kisses beauty!
    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jesteś bardzo fotogeniczna:) zapraszam na tamika1925.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna stylizacja, wzorzyste rajstopy są obłędne :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  36. Matko jedyna - kiedy tu weszłam nie wiedziałam czy jestem w Hollywoooodd czy w Pl ;)
    Wyglądasz odjazdowo - nie jedna z TV się przy Tobie kryje! :)
    Torebka bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  37. thank you for coming over. do you wanna follow each other ? xx

    http://fleuryina.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne uczesanie, jednak najbardziej spodobała mi się torebka! :)
    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. I'm in love with your dress!

    www.missysworld.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Beautiful! Love your handbag! Looks amazing!
    Thanks for your sharing!
    Have a nice day!


    http://www.aekk.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Przede wszytskim genialny makijaz i fryzura. Idealna całość.

    OdpowiedzUsuń

  42. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oho, aż się uśmiechnęłam jak zobaczyłam zdjęcia :) Znajoma pilska altanka w parku :) I oczywiście stylizacja świetna, cudowna sukienka!

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawa torebka ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. zazdroszcze torebeczki:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/powder-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  46. love your jacket ! :)

    saralookbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. śliczna sukienka ! ;)

    http://marttfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Tnx for your lovely comment doll!
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  49. Awesome outfits! I can't move my eyes out of you.
    I love your hair best. I always cannot make my hair beautiful.
    It's not a easy thing for me. T T

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie !
    Wspólna obserwacja? Co ty na to? Daj znać :D
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne włosy, sukienka i naszyjnik, bardzo jesienny, miły klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Kupuję wszystko! hehe Już myślałam, że to kolejna ekstra spódniczka dołączyła do Twojej okazałej kolekcji uwielbianych przeze mnie kiecek, a tu proszę... sukienka, które również mega mi się spodobała :) Torebka to cudo jakich mało, dawno takiej niebanalnej nie widziałam :) I kochana czesz się tak częściej, bo rewelacyjnie wyglądasz w takiej fryzurze, co raz bardziej żałuję, że ja nie mam takich zdolności :P hehe Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękną masz sukienkę, zachwyca mnie! Śliczny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. piękne zdjęcia i zestaw ;-)
    masz świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładna torebka oraz mała czarna;)
    Ja tez ostatnio kupiłam sobie sukienkę, ale koronkową białą.
    Zapraszam...http://afreenwordja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. jak dla mnie troszkę za dużo wszystkiego. ale nie zmienia to faktu, że śliczna z Ciebie kobieta a sukienka bombowa :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  57. follow you now. hope you still do the same . xx

    http://fleuryina.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczna fryzurka oraz torebka !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !:*

    OdpowiedzUsuń
  59. Nice hair style.
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  60. Genialny blog. http://humanpsychologypolish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. pięknie! no i świetna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Buty są cudowne - uwielbiam zamsz :) buty z tego materiału wyglądają najlepiej jedyny problem jest tylko taki, że trzeba o nie bardzo dbać :)

    OdpowiedzUsuń
  63. jestem zachwycona torebka!!!! będę zaglądać i zapraszam do mnie! ;)

    http://justherpointofview.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)