czwartek, 2 października 2014

my son's room

 

 
   Dzisiaj przed Wami zupełnie inny post nich dotychczas. Zapraszam Was na krótką podróż po pokoju mojego Synka :-) Do planowego terminu zostały mi 2 tygodnie, ale wszystko może się zacząć w każdej chwili...
Pokój mieliśmy przygotowany 2 lata temu kiedy wprowadzaliśmy się do naszego nowego mieszkania dlatego nie musieliśmy go całkowicie remontować. Wtedy ciężko było mi wybrać kolor ścian i paneli więc zdecydowałam się na neutralne kolory, do których można dopasować wystrój niezależnie od płci dziecka. Oprócz tego w pokoju mieliśmy już dużą szafę z rozsuwanymi drzwiami. Kiedy już wiedzieliśmy, że będziemy mieli Synka rozpoczęło się wielkie planowanie "jak urządzić pokój" :-) Przyznam, że to bardzo przyjemne zajęcie, zresztą tak samo jak kompletowanie całej wyprawki dla maluszka :-). Wszystkie meble zostały zrobione na zmówienie przez stolarza dzięki temu mogłam sama ustalić wymiary i zaplanować szczegóły :-)
 
 
 
 
Na jednej ścianie jest duża naklejka że zwierzętami, która z pewnością z czasem będzie budzić wielką ciekawość naszego dziecka. Jeśli planujecie w ten sposób ozdobić pokój Waszego dziecka czy każde inne pomieszczenie to polecam naklejki, bo to świetna zabawa, a przy tym za niewielkie pieniądze możecie całkowicie odmienić wnętrze :-)
 

 
 
Literki, które układają się w imię naszego Synka zostały uszyte ręcznie z filcu na zamówienie.
 



 
 

Pościel do łóżeczka zamówiłam w zestawie, który zawiera 11 elementów. Do wyboru były różne kolory i wzory, ale ja zdecydowałam się na beż.






Zamiast fotela jest worek sako, który swoją drogą jest bardzo wygodny i lekki. W tle widać duże pudła na zabawki, które jak narazie są jeszcze puste, ale wiem, że szybko się zapełnią :-)
 
 




Na koniec jeszcze pokaże Wam wózek, który wybraliśmy :-) Postawiliśmy na model Quinny Moodd na czarnym stelażu. Tu jest tylko gondola i fotelik, ale z racji tego, że kupiliśmy go w zestawie 3w1 jest jeszcze spacerówka. Wiem, że ten wózek ma swoich zwolenników i przeciwników, ale kiedy oglądaliśmy go w sklepie to wiedzieliśmy, że nie chcemy już innego :-) Jak to się mówi pierwsza myśl najlepsza!
 

 

 
 
I jak Wam się podobało ? W razie jakiś pytań postaram się odpowiedzieć i pomóc w miarę możliwości :-) 
Mam jeszcze przygotowany post ze stylizacją w ciąży i mam nadzieję, że zdążę go jeszcze pokazać :-)





68 komentarzy:

  1. awww so cute... cant wait to have my own baby
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie przygotowałaś pokoik :) i ładny wózek. Fakt, że ja mam na czterech kołach, bo u mnie to był warunek i także jestem zadowolona. Jak widzisz jak u mnie synek pojawił się na świecie to trochę zaniedbałam bloga. Ale nie żałuję, bo wolę się zajmować synkiem, bo on jest teraz najważniejszy. Życzę Ci kochana wytrwałości bo jak już będzie na świecie to będzie to potrzebne :) i bezbolesnego rozwiązania (chociaż to drugie zapewne jest nie możliwe ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny pokoik urządziłaś dla Franka na pewno mu się spodoba :)
    Ja też już prawie mam wszystko gotowe jeszcze pranie ostatniej pari ubranek i prasowanie a także dokupienie małych szczegółów, ale to może już poczekać jak się mój mały Oskarek na świecie pojawi :)
    Ja mam termin na 17 nie zapowiada się narazie żeby był maluszek wcześniej bo brzuch jeszcze się tak nie obniżył , ale już odliczam dni bo tak niewiele zostało :) Też chciałam jeszcze na dniach przygotować post ze stylizacją ciążową i mam nadzieję że mi się uda. Powodzenia kochana trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie i szybki poród :D
    Buziaki
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny pokój, aż nie mogę się napatrzeć! bardzo przytulny :)
    bardzo nietypowe imię :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jak słodko:) śliczny pokoik w którym już nie długo ktoś zamieszka:)!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę bardzo ładnie. Franek na pewno będzie zachwycony. 2 tygodnie do końca - oj pewnie nie możesz się już doczekać. U mnie za pierwszym i drugim razem poród zaczął się kilka dni przed terminem, także trzeba być przygotowanym.
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  7. This is so cute and adorable, the room is beautiful and the little one will be delighted I am sure. Thank you so much for sharing these precious pics with us. All my love to you girl.
    kisses
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki!

    ___________
    a u mnie?
    fashion na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny pokój - wszystko idealnie dobrane :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naklejki na ścianie ożywiają pokój :) Oj to musiało być przyjemne urządzać, kupować i planować zakupy dla dzidziusia. Oby rozwiązanie było jak najmniej bezbolesne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. FRANEK ma super pokoik!!

    pozdrawiam,
    Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również obserwuję:)
    Jejku jaki piękny pokoik!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny pokój, szczególnie podoba mi się łóżeczko wygląda bardzo uroczo i przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie po prostu!! Franek będzie zachwycony :) szczęśliwego rozwiązania!!!! Pozdr Iza

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie ! Idealnie wszystko dobrane <3
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny pokój. Naklejki są świetnym pomysłem, a to łóżeczko jest wspaniałe :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale bajecznie!!!
    Te naklejki to rzeczywiście świetna sprawa, pięknie, tak kolorowo wyszło, Franuś na pewno będzie zachwycony! :)
    buziaki kochana :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście pokój świetny - bardzo mi się podoba ;-) Od razu widac, że przemyślałam rozmieszczenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny pokoik, malowidła na ścianie urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. prześlicznie urządzony pokoik dla Franka :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale Franus bedzie mial piekny pokoik i jaka fura- haha moj syn Borys ma na drugie Franek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak to wszystko uroczo wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. This room is so adorable!!!!!!
    A lot of kisses...Happy WE doll!!!
    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  24. Such a cute and lovely room. Sending you lots of love and possitive energy. :)
    Fashion Happenss

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny pokój, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o jak pięknie ! jestem zachwycona <333

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, Franuś będzie zadowolony :) piękny pokój :) wózek też bardzo mi się podoba :)
    Czekamy na Franka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie urządziliście pokój dla synka :) Wózek też fajny. Szczęśliwego rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pokoik jest ślicznie urządzony :) a wózek wygląda na bardzo praktyczny i wygodny dla maluszka :)) Trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny chłopięcy pokój! Najbardziej podoba mi się pomysł z literkami, które układają się w imię dzieciaczka :)
    A łóżeczko jest przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie urządziłaś pokoik, maluch będzie się tam czuł swobodnie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. O jak pięknie, sama bym tam mogła mieszkać<3
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/10/coralove.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie przygotowany pokój. Mój drugi synek też ma na imię Franek.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo przytulny pokoik:) wózek super :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne miejsce :) Pewnie gdyby Franek wiedział, co go czeka, już by się domagał wyjścia na świat :) Pewnie już się nie możesz doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  36. What a cute room!
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  37. What a cute room :D


    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  38. jaki uroczy pokoik, na pewno Franek będzie czuł się w nim dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Uroczy i bardzo przytulny pokoik:)

    OdpowiedzUsuń
  40. maluszek na pewno będzie czuł się dobrze w takim pokoiku, wszystko bardzo fajnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  41. dla mnie temat ciazy to temat kosmos, ale pokoik slicznie urzadziliscie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam takie pokoje i te postacie z Kubusia Puchatka, słodko! dodałam do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Love the decoration and the pram
    I have a 2 year old son too

    Just wondering if you would like to follow each other on g+, blog lovin Instagram and Twitter
    Pls let me know I always follow back
    Thanks

    Varinder Makeupmeandyoyo

    OdpowiedzUsuń
  44. Pokój wygląda fantastycznie. Zadbałaś o każdy szczegół :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepięknie! Franek będzie miał śliczny pokoik! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. oh, It's so nice!
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/10/bird-print-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Too cute :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2014/10/new-member-baio.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniale :) Widać, że nawet szczegóły są dopracowane :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale ładnie i kolorowo! Z pewnością miło będzie spędzało Wam się tam czas :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow!!! Co za śliczny pokoik,Franuś na pewno będzie szczęśliwy:)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Simply wonderful and cute :)))

    xoxo
    www.bellezzefelici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ślicznie urządzone:) Franek będzie miał jak w raju.

    OdpowiedzUsuń
  53. Franek to urocze imię, lubię te literki zabawkowe<3

    OdpowiedzUsuń
  54. ooooh jak tu ślicznie! :))
    wszystko gotowe i czeka na maluszka :)
    cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  55. jakby zobaczył że ma taki ładny pokoik to od razu wyszedłby z brzuszka! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. ale Franek ma śliczny pokój!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękny pokój, świetnie zaplanowałaś wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale jesteś przygotowana! Śliczne to białe łóżeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczny kolorowy pokoik.
    P.S
    Mamy niemalże identyczną pościel tylko zieloną:-)
    Pozdrawiam!
    www.rodzinka2plus2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)