wtorek, 17 listopada 2015

czarna ołówkowa spódnica + szary płaszcz i kozaki



            Ołówkowa spódnica to klasyk, który powinien być w każdej kobiecej szafie. W mojej go brakowało, bo jakoś wcześniej nie przepadałam za tym fasonem. Jednak ostatnio przypadkiem trafiłam na kolekcję spódnic Top Secret i kilka modeli wpadło mi w oko - m.in. ten, który możecie zobaczyć na zdjęciach.
Najbardziej spodobały mi się koronkowe detale przez które spódnica jest ciekawsza. Nie chciałam żeby całość była zbyt formalna więc połączyłam ją z bluzą i dodałam saszetkę nerkę. Kiedyś kojarzyły się one tylko ze sprzedawcami na bazarach, ale obecnie powracają do łask i możecie wybierać spośród modeli zrobionych z różnych materiałów i w wielu kolorach. Osobiście przyznaję, że to bardzo wygodna "torebka", bo zawsze mam wolne ręce np. kiedy idę na spacer z synkiem :-) Szary płaszcz oversize był jednym z moich hitów na ten sezon podobnie jak szare kozaki na obcasach. Obie rzeczy pewnie jeszcze nie raz zobaczycie na blogu. Myślę, że w tym zestawieniu sprawdziły się idealnie i nawet trochę wpasowały w klimat zdjęć, które zrobiliśmy na tle murala powstałego z okazji 30-lecia Zespołu Szkół nr 3 im. Lotników Polskich w Pile.










coat/płaszcz - By o la la
sweatshirt/bluza - Aster
skirt/spódnica - Top Secret
bum bag/saszetka nerka - Fuks
shoes/buty - Top Secret


39 komentarzy:

  1. płaszczyk jest śliczny<3

    _________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy zestaw. Piękna spódniczka i świetny płaszczyk. Super zdjęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódnica, te koronkowe wykończenia są kapitalne (mam bardzo podobną:). Saszetka też bardzo mi się podoba, uszyta jest z fajnego materiału i dzięki temu wygląda stylowo. Ty jak zawsze wyglądasz pięknie i z klasą, wspaniały zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna,piękna i elegancka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest ta spódniczka, ta koronka po boku bardzo mi się podoba- dodaje tajemniczości i zmysłowości :)
    i bardzo podoba mi się, że przełamałaś tą klasykę bluzą i tą nerką- bo ja również nie przepadam za taki sztywnymi i klasycznymi wdziankami, a Twoja przerobiona wersja, jednak bardzo przypadła mio do gustu :)

    i kozaki świetne- podziwialam je na FB :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Dzięki, że wpadłaś do mnie kochana :*
      Ale się rozpisalam u siebie pod Twoim komentarzem :P hehehe
      wpadaj :)

      Usuń
    2. Widziałam widziałam i też odpisałam :-)

      Usuń
  6. Rewelacyjny płaszcz! Co do nerek, ja nigdy nie mogłam sie do nich przekonać. Mimo, że to fajne rozwiązanie, to zawsze wybieram torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. That building behind you is amazing. I wish more of them would have murals of anykind.
    Your dress is top of beauty as well and you look trully gorgeous. It could be a classy LBD but I love how you transformed it into casual look with those great acessoriess <3

    xx, Danny

    d'stars
    *d'stars*

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty i płaszczyk są bardzo ładnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cool shades of grey, I love your coat and boots!!!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  10. davvero bellissima

    http://bellodiesseredonna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacja! Świetna sukienka i ta koronka! bardzo elegancko to wygląda! Saszetek ja nie noszę ale u Ciebie jak najbardziej pasuje do stylizacji!
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do siebie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  12. Woww me encanta!, las botas son preciosas.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na taki płaszczyk poluje :) Ładna stylizacja :)

    Zapraszam--> www.modderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się tego typu spódnice, rzeczywiście są one przydatną rzeczą w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te kozaki są świetne ! całość jest zniewalająca ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszytko cudowne, wyglądasz jakbyś włąśnie wróciła z pokazu mody !! Piękne szarości, uwielbiam tą kolorystykę.
    Cudowne kozaki i płaszczyk, stworzyłaś przepiękną stylizację, aż ciężko oderwać od Ciebie oczy !! A spódnica po prostu boska, zapierające dech w piersi wstawki po bokach ❤️

    Miłego weekendu kochana
    Wielkie dzięki za odwiedziny ❤️
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Kochana :-)
      Obserwuję i zawsze zaglądam do Ciebie jak widzę nowy post :-)
      Buziaki :-*

      Usuń
  17. Kochana genialnie zestawiona całość :)
    Super to wszystko razem wygląda a kozaki to bym Ci skradła sama się nad nimi zastanawiałam czy je kupić , ale stwierdziłam , że troszkę za wysoki obcas i na chwilę obecną bardzo rzadko bym je nosiła przy Oskarku :) Więc zrezygnowałam :)
    Pięknie wyglądasz :*
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt obcas jest dość wysoki i też na co dzień na spacer z Franiem nie będę ich nosić, ale znajdą się okazję żeby je założyć :-) poza tym są bardzo wygodne mimo tej wysokości. Podobały mi się od samego początku gdy widziałam je jeszcze w katalogu Top Secret i jak tylko koleżanka dała mi znać, że przyszły te buty to zaraz zarezerwowałam 1 parę dla siebie :-) Do tego udało mi się je kupić z niezłym rabatem :-)
      Buziaki :-*

      Usuń
  18. No no no super :)
    Fajne kozaki i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie również brakowało ołówkowej spódnicy - jedną wyhaczyłam u siebie w lumpeksie i zapragnęłam więcej:d Twoja jest świetna, bardzo podoba mi się jej połączenie z kozakami, które są po prostu przepiękne! Ja szarości polubiłam, więc i te bym przygarnęła. I do tego płaszczyk - wyglądasz zachwycająco kochana :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachciało mi się kupić taką spodniczkę :) Kiedyś miałam kilka, ale nawet nie pamiętam, co z nimi się stało. Koniecznie muszę wyrbać się do sklepu :)
    Świetna stylizacja!

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kozaki! Fantastyczny odcień szarości! ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. szalejsz - plaszcz rewelacja, nerka to nie moj swiat ale Ty skomponowals ze soba wszytsko swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Love so much this look, the coat and the boots are amazing!

    My last post: Tail of leaves

    Shopping Girls

    OdpowiedzUsuń
  24. so cute! Love your coat!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna fryzura, ciekawe kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam połączenie długich kozaków i spódnicy czy sukienki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę przyznać, że połączenie tej stylizacji z nerką, muralem i całym anturażem jest nieco dziwne, ale ta dziwność mnie tak urzeka, że nie mogę się napatrzeć i mam ochotę rozpracowywać każde zdjęcie po kawałeczku. Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny look :) a płaszczyk super!

    OdpowiedzUsuń
  29. jak dla mnie idealnie, nic dodać nic ująć!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)