piątek, 6 listopada 2015

długi szary sweter i torebka od Michaela Korsa



               Na większości blogów widziałam już sesje w pięknej jesiennej scenerii. U mnie na dysku też taka czekała na swoją kolej na pokazanie jej :-) Ostatnio była szarość z nutką czerwieni, a tym razem również szary, ale z czernią i bielą czyli jak dla mnie połączenie idealne!
Takie długie i ciepłe swetry podobały mi się od dłuższego czasu, ale jakoś niewiele było ich mojej szafie ( zupełnie nie wiem czemu ). Na szczęście w Butiku For Ladies znalazłam świetny model! W cieplejsze dni sprawdzi się doskonale w roli płaszcza, a podczas chłodów ogrzeje :-) Połączyłam go nieco przewrotnie ze skórzanymi szortami i koszulą w serduszka ( która też pochodzi z Butiku For Ladies tyle, że z ubiegłorocznej kolekcji ). Ciężkie buty w stylu motocyklowym uzupełniły cały zestaw. Na koniec zostawiłam moją najnowszą zdobycz czyli torebkę od Michaela Korsa :-) W zasadzie jest to prezent od Męża na 30-stkę :-) Wybrałam model Selma Medium Messenger, który jak dla mnie jest idealny na wszystkie podręczne drobiazgi na co dzień. Czarnych torebek mam już kilka, a szarej mi brakowało stąd taki wybór koloru choć nie wykluczam, że na czarną też będę polować. Jak wiecie ceny tych torebek nie należą do najniższych w sklepach stacjonarnych, ale mi się udało znaleźć swoją w sklepie internetowym THE OUTNET. W ofercie znajdziecie ubrania, torebki, buty i akcesoria od znanych marek i projektantów w dużo niższych cenach. Poza tym stale są tam obniżki i przysyłają też różne kody rabatowe więc możecie trafić na fantastyczne okazje cenowe. 







cardigan/kardigan - Butik For Ladies | shirt/koszula - Butik For Ladies | shorts/szorty - Fuks | bag/torebka - Michael Kors ( The Outnet.com ) | shoes/buty - Hego's
manicure by Sylwia
 

44 komentarze:

  1. rewelacyjnie wyglądasz :) piękna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tam torebka, jak ty masz taką piękną fryzurę! <3 Jejku, boska po prostu.
    What is in the hat? BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzia bardzo fajny zestaw super uzupełniłaś całość botkami :D
    Ta torebka marzy mi się już od dłuższego czasu i planuję jej zakup , ale czekam na atrakcyjną cenę :)
    do chwili obecnej byłam pewna , że chcę kolor czarny , ale teraz mocno zastanawiam się nad kolorem brązowym natomiast czarną chciałabym już z innego modelu MK :D Twoja też piękna :D
    Ehh... My kobiety zawsze coś wymyślimy każda torebka się przyda hehe.
    Buziaki:*
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne paznokcie, ciekawa torba i fryzura! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula i buty sa swietne. Pasuje Ci taka fryzurka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice look and love your braided hair!!

    Have a great weekend!!!

    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebki wciąż zazdroszczę- mężuś ma gust :D ale gdzieś na 30stkę, Ty na 18stkę kochana wyglądasz ! zwlaszcza w tak pięknych fryzurach- przeuroczo! :) :) też vbym chciala tak potrafić się czesać, a ja zawsze niestety dwie lewe ręce do takich rzeczy mialam grrrr :/
    super wyglądasz! te swetrzysko baaardzo mi się podoba :)

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładną masz tą torebeczkę, z chęcią zerknę na stronę, którą podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna fryzura! a torebka ahhh :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylowy i wygodny zestaw, a torebka piękna!:) Poza tym ślicznie wyglądasz w takiej fryzurze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool look, Amazing bag and Lovely hairstyle!
    xo Paola
    Expressyourself
    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  12. prezent bardzo udany, torebka jest piękna!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post! Love your hair!!!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I znów mój ulubiony kolor w stylizacjach- szary!<3
    Tak sobie patrzę na twoje stylizacje i sobie myślę, że mogłabym się ubierać w ubrania z Twojej szafy! Wszystko świetnie ze sobą zestawione ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Great pairing,you look awesome
    The boots and the handbag are so pretty

    OdpowiedzUsuń
  16. kardigany w takim towarzystwie musi być efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie długie swetry. Jeśli chodzi o spodenki to już nie dla mnie, chyba , że latem na wakacjach, no ale ty jesteś śliczna , młoda więc jak najbardziej :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana! ja to nie wiem czym się zachwycać - ciuchami czy Twoimi nogami! Bardzo podoba mi się koszula - ja lubię wszystko co jest czarno-białe:p Do całości świetnie pasują buty - niby na pierwszy rzut oka wydawały mi się cięzkie, ale w tej stylizacji sa zgrabne i eleganckie :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. PODOBA MI SIĘ WSZYSTKO! Najbardziej pazurki, torebka od Korsa i ta przepiękna fryzura. Poza tym uwielbiam szarości, więc to w 100% mój gust. Obserwuję i będę tu zaglądać.
    Pozdrawiam!

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. oj, michael kors *.* co jak co ,ale do torebek mam słabość ;) piękna jest.
    Świetna stylizacja, do tego podsunęłaś mi super pomysł na fryzurkę ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały sweter - jak ja kocham takie długie kardigany , ach cudny ❤
    Ale fajowe masz botki, rewelacyjnie w nich wyglądasz, bardzo podoba mi się nowatorski warkocz :)
    Śliczna z Ciebie dziewczyna :) a te pazurki - wow, ciężko ich nie zauważyc, super !!!

    Pozdrawiam kochana ❤
    Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
  22. Ajajajajaj! torebka! kocham ją od zawsze, tylko w większej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ach, zachwycam się twoją stylizacja,fryzurą,torebka.Tej ostatniej to nawet Ci zazdroszczę,cudowna jedt, jednak warto zmienić kod, mnie to też niedługo czeka😉Ale może uda mi się wcześniej kupić jak się wybiorę do USA, liczę ze tam taniej będzie. Ale na prezent od męża na 30-stke tez mam już pomysł! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Z przyjemnością dołączam do twojej listy czytelniczej i nie wiem czemu wcześniej tego nie zrobiłam(: Będę na bieżąco z twoimi postami!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie!!

    http://mynaszstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. cute look dear and place
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2015/11/sleeveless-tuxedo-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  27. mk to klasyk sam w sobie. slicznie ci w tej fryzurce!

    OdpowiedzUsuń
  28. Romantic and cool outfit, you look great!

    My last post: Dark light

    Shopping Girls

    OdpowiedzUsuń
  29. Lovely outfit and I love your manicure! ❤︎

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne są takie długie swetry. Piękna fryzura. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna stylizacja!!! Wszystko mi się w niej podoba, zwłaszcza ten fantastyczny
    długi kardigan :) A fryzurka przepiękna, wyglądasz zjawiskowo (nie mogę się napatrzeć :) <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny look, bardzo kobiecy. Torebka jest świetna i idealnie dopasowuje się do całości. Ale moją uwagę przykuły także Twoje pazurki- piękne !!!

    Pozdrawiam cieplutkoooo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)