czwartek, 29 grudnia 2016

czerwona ramoneska



Zgodnie z tym co ostatnio pisałam zaczynamy ( wiem wiem w końcu! ) serię jesienno - zimowych stylizacji.
Na pierwszy ogień zestaw w scenerii z końca pięknej złotej jesieni. Bohaterką jest tytułowa czerwona ramoneska, która wpadła w moje ręce już wiosną podczas zakupów w Stradivariusie! Mam już jedną czarną skórzaną ramoneskę ( a w zasadzie 4 tylko tamte mają jakieś dodatki w postaci frędzli, ćwieków czy paska ). Mogliście ją zobaczyć w wielu starszych postach choćby tutaj :-) Bardzo lubię ten model kurtek więc skoro mam już czarną to czerwona stanowi doskonałą alternatywę i również będzie pasowała do wielu rzeczy. Oczywiście na początek polecam Wam kupić jednak gładką czarną, a dopiero potem pobawić się w kolory lub różne dodatki, których obecnie mamy całe mnóstwo. Jeśli szukacie kurtki z prawdziwej skóry w przystępnej cenie to polecam Wam zajrzeć do Stardivariusa, bo mają tam spory wybór fasonów i kolorów. Możecie również przejrzeć asortyment Zary, H&M, Mango gdzie też kupicie skórzane kurtki. Obecnie wystartowały wyprzedaże więc może dodatkowo uda Wam się znaleźć coś w okazyjnej cenie :-) Dajcie znać w komentarzach jak by co :-)
Kurtka sama w sobie jest już na tyle mocnym elementem całego zestawu, że resztę wybrałam w miarę neutralną. Klasyczne czarne rurki połączone z koszulą w drobny wzór i wiązaniem pod szyją wzmocniłam jedynie dodatkami w postaci botków z ćwiekami oraz szarą torebką MK.
Jak Wam się podoba taka propozycja ?








jacket / kurtka - Stradivarius
shirt / koszula - Vila
pants / spodnie - Paprika
shoes / buty - Bronx ( Answear.com )
bag / torebka - Michael Kors





12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tego typu kurtki. Fajna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie prezentuje się ta kurteczka w połączeniu z czarnym ubiorem! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ramoneski, a twoja jest świetna. Buty też piękne, a torebka to niezmiennie moja miłość. Wszystkiego najlepszego kochana na nowy rok. Buziaki(:

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ramoneski :) <3
    a buty są genialne, pamiętam jak za podobnymi latałam po sklepach, ale już nigdzie ich nie było :(

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  5. ramoneski to moja słabość! mogłabym mieć w każdym kolorze;p Czerwiń uwielbiam - i jak Ci w niej dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko spotyka się czerwoną ramoneskę, a twoja jest prześliczna <3 uwielbiam czerwień
    wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ramoneski ale czerwonej jeszcze nigdy nie miałam, zazwyczaj jednak na czarne się decyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ramonka, też na wiosnę muszę sobie sprawić jakąś kolorową :)
    Botki bardzo przykuły moją uwagę- boskie są- takie charrakterne, super akcenty mają, jak najbardziej moje klimaty <3

    I powiem Ci kochana,że zawsze mega Ci zazdroszczę tych Twoich fryzurek- tak ladnie zawsze we wszystkich wyglądasz :)

    A pomadka, jesr z Catrice :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w czerwieni <3
    Wiesz ja też znalazłam właśnie na zimowych wyprzedażach czerwoną ramoneskę, ale w domu okazało się, ze jednak nie lubimy się z czerwienią na tyle hihi i ramoneskę przejęłam moja córa ;) cała heppi :) ale Ty wyglądasz cudnie i jest to absolutnie Twój kolor kochana. Ale to już wiesz ;) świetne buty, bardzo mi się podobają, super fason !!!
    Pięknie uczesane włoski masz, super sesja !!!

    Buziole :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)