poniedziałek, 20 lutego 2017

czerwona bluza w roli sukienki i czarne muszkieterki



Znowu narobiłam zaległości na blogu....ale nie martwcie się nie zginęłam tylko ostatnio jakoś brakuje mi mocy. Jak macie odrobinę na zbyciu to prześlijcie :-) Pewnie to sprawka tej przygnębiającej aury na zewnątrz. Chcę już wiosnę! A Wy?

Zanim jednak powitamy najbardziej optymistyczną porę roku mam jeszcze kilka zimowych stylizacji. Ta dzisiejsza pochodzi jeszcze z listopada więc w sumie z powodzeniem nada się również na początek wiosny.
Kto śledzi mojego bloga to wie, że lubię łączyć rzeczy sportowe z bardziej eleganckimi i tak wyszło i w tym przypadku. Długa luźna bluza w pięknym odcieniu czerwieni zastąpiła mi sukienkę. Jej sportowy charakter przełamały zamszowe muszkieterki w czarnym kolorze. W sumie to nie planowałam ich zakupu, ale nadarzyła się świetna okazja i mogłam je kupić o 150 zł taniej, a dodatkowo są bardzo wygodne pomimo obcasa. Do tego mój stary sprawdzony płaszcz i torebka w formie worka.
Zdjęcia zrobione tak na szybko więc nie pokazałam ciekawego tyłu tej bluzy ze sporym wycięciem i grubymi sznurkami, którymi można regulować dekolt żeby był luźniejszy i opadał np. na jedno ramię.







coat / płaszcz - Vila
long sweatshirt - długa bluza - By o la la
shoes / buty - Femestage 
bag / torebka - &other stories





7 komentarzy:

  1. Świetnie jak zawsze. Super bluza i kolory zestawu, które bardzo do siebie i do Ciebie pasują! Pozdrawiam serdecznie (:

    OdpowiedzUsuń
  2. To ta pogoda, ja też nie mam na nic siły ani ochoty, na dworze jest szaro i ponuro :) Świetna stylizacja, bardzo ładnie jest Ci w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie ci w czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks dear :) I'm glad you like them ^^ They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa calosc, swietna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię gdy czas szybko mija ale cieszy mnie, że jest już wiosenna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)