czwartek, 29 marca 2012

must have - mięta!

Wśród wielu nowości proponowanych na sezon wiosna /lato  2012 mnie bardzo spodobały się kolory , a najbardziej miętowy :-D Jakoś nigdy nie przepadałam za zielenią i chyba nie mam żadnych ubrań w tym kolorze, ale ten odcień szczególnie mnie urzekł.Wyjątkowo dobrze się w nim czuje odkąd zmieniłam kolor włosów na ciemniejszy (wcześniej byłam blondynką).
W dzisiejszej stylizacji miętową koszulę zestawiłam z czarną koronkową spódniczką i dodatkami w popielatym kolorze. Dopełnieniem są czarne skórzane botki i bolerko.



koszula - Butique
spódniczka - No Comment
bolerko - Butique
naszyjnik - no name
torebka - no name
botki - Monnari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)