niedziela, 1 kwietnia 2012

ćwieki i kokardy

Na Prima Aprilis pogoda spłatała nam figla i zamiast pięknej ciepłej wiosny mamy powrót zimy....W związku z tym trzeba się cieplej ubrać :-( a ja już cieszyłam się na myśl o lżejszych wiosennych ubraniach. W dzisiejszej stylizacji wykorzystałam dłuższy szary sweter , moje ulubione kozaki z Venezii i rękawiczki bez palców żeby było mi ciepło. Dodałam koralową bluzkę z wizerunkiem Audrey Hepburn i kokardą oraz torebkę z ćwiekami. Lubię element dekoracyjny w postaci kokardy i tu doliczyłam się ich aż 7...sporo ale co tam :-P


 
 

sweter - Reserved
bluzka -  Butique
leginsy - Reserved
buty - Venezia
torebka - no name
rękawiczki - Fuks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)