wtorek, 17 kwietnia 2012

flirty fuchsia

Cały sezon jesienno-zimowy szukałam skórzanych szortów i w końcu znalazłam odpowiednie w sklepie Vila clothes :-D Większość fasonów była z pogranicza totalnego kiczu...Te które mam na sobie mają wysoki stan (nie widać tego bo zakrywa go bluzka) i luźniejsze nogawki. Jak już kiedyś wspominałam lubię taki rockowy styl stąd skórzana ramoneska i moje ukochane czarne botki na szpilce. Jako kolorowy akcent dodałam rajstopy w kolorze fuksji (miałam też pomadkę w intensywnie fuksjowym kolorze jak w tytule posta ,ale na zdjęciu tego nie widać...)


kurtka - Vila clothes
szorty - Vila clothes
bluzka - Fuks
szalik - no name
torebka - no name
botki - Monnari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)