sobota, 21 kwietnia 2012

strój dnia - kurtka w stylu Ricka Owensa





Na początku sezonu wiosennego stałam się szczęśliwą posiadaczką kurtki w stylu Ricka Owensa :-D Te przestawione na zdjęciach oryginalne kurtki projektanta kosztują po kilka tysięcy złotych a ja swoją kupiłam za ok.160 zł :-) Ma piękny zielony kolor , który nie ukrywam podbił moje serce w tym sezonie :-) Do kurtki w mocnym kolorze założyłam równie mocne chabrowe rurki ( były już w jednej stylizacji ) i pomarańczowy szaliczek . Całość podkreśla panterkowa bluzka z siateczki oraz botki bez palców ,które mam z Zary .


kurtka - Butique
spodnie - Butique
bluzka - Fuks
szalik - no name
torebka - no name
botki - Zara
okulary -River Island

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)