środa, 11 lipca 2012

co nowego w mojej szafie - cz.1

To pierwszy taki post w moim wykonaniu :-) Podzieliłam go na dwie części . Dziś prezentuję Wam I-szą część nowości ,które pojawiły się ostatnio w mojej szafie :-))) Niebawem stylizacje z wykorzystaniem tych elementów :-D

Jako pierwsze prezentuję Wam buty z Ryłko - klasyczne i ponadczasowe , a przy tym bardzo wygodne !


Następne są miętowe sandałki na koturnie ze sklepu Butique , które kupiłam na przecenie za 69 zł :-D


Kilka bransoletek z Fuksa , każda w innym stylu . Szczególnie urzekły mnie te skórzane z ćwiekami :-)))


 Tą marynarkę kupiłam w małym sklepiku przy Targowisku Miejskim w Pile . Podoba mi się modny marmurkowy deseń w połączeniu z białą koronką .


Wdzianko z szarego "bluzowego' materiału z żółtymi skórzanymi rękawami ( Butique ) dla mnie bomba :-)))


Na koniec trochę czerni ,ale w trochę bardziej odważnym wydaniu z mojego ulubionego Fuksa : dopasowane spodnie z zameczkami z tyłu ( nie widać na zdjęciu zamków ) oraz ażurowy sweterek z łańcuszkami :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)