czwartek, 12 lipca 2012

co nowego w mojej szafie - cz.2

Dzisiaj mam dla Was obiecaną drugą część z nowościami , które pojawiły się w mojej szafie :-))) Zachęcam wszystkich do komentowania postów , a w razie pytań możecie pisać na mój mail : killahbabe@op.pl :-)))
Miłego oglądania :-D

Jako pierwsze prezentuję Wam bolerko - narzutkę , które z pewnością wykorzystam do wielu strojów :-)))
bolerko - Fuks 


Długa , żółta koszula pochodzi z małego butiku w Pile . Podoba mi się , że jest asymetryczna i transparentna :-)


Turkusowa bluzka pochodzi z Fuksa .


Na koniec 2 koszule : pierwsza czarna została kupiona w sklepiku przy Targowisku Miejskim a kremowa w Fuksie . W kremowej spodobało mi się połączenie koronki z gładką tkaniną :-)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)