niedziela, 20 stycznia 2013

baroque inspiration

Mój barokowy total look już widzieliście ( tutaj ) . Dziś  zestaw będący mixem trendów : trochę baroku trochę carskiej Rosji przyprawione wyrazistymi dodatkami :-))) Lubię takie połączenia i świetnie się w nich czuję !
Chcę Wam jeszcze wspomnieć ,że futerko ,które tu widzicie jest zdobyczą z tegorocznych wyprzedaży :-) Na ten sezon zaopatrzyłam już się w okrycia wierzchnie , ale gdy je zobaczyłam i przymierzyłam stwierdziłam ,że musi być moje :-))) Jest z prawdziwego królika ( wiem wiem ,że to nieekologiczne ) , klasyczne i pasujące zarówno do eleganckiego stroju jak i dżinsów :-) Wyszukałam je w jednym z moich ulubionych sklepików z samplami m.in . Vila , Ichi , Blend :-)
A Wy co upolowaliście fajnego na wyprzedażach ?







futerko - vintage
spódnica - Fuks
bluzka - River Island
botki - Quazi
szalik - Fuks
rękawiczki - no name
naszyjnik - Fuks
kolczyki - Avon
pasek - Fuks
 
 

16 komentarzy:

  1. ale piękna spódniczka i futerko cudo!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się Twoja stylizacja,śliczne futerko :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci pięknie za komentarz :-))))

      Usuń
    2. Wczoraj chyba znowu miałyśmy bliskie spotkanie, ale w Bowlingu... Hahaha :D

      Usuń
    3. Hehe też tak mi się zdawało ,że Cię widziałam :-D A co miałaś ubrane ?

      Usuń
    4. Biała bluzka z baskinką, czarna bandażowa spódniczka i ciemne koturny;)

      Usuń
    5. A to widziałam Cię przy barze na dużej sali :-)

      Usuń
  4. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy ,że Ci się podoba mój blog :-)Z pęwnością odwiedzę Twój blog:-)
      Zapraszam do śledzenia mojego bloga:-)
      Pozdrawiam serdecznie :-)))

      Usuń
  5. Cudownie wyglądasz:) Stylowo :)

    ps. obserwuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :-))) Także zerkam regularnie na Twojego bloga :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. barokowa spódnica - uwielbiam!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie :-) Zajrzę z przyjemnością do Ciebie :-)
      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)