wtorek, 16 sierpnia 2016

długa kamizelka w jasnej odsłonie



Jak tam Wasze wakacje? Pewnie większość z Was jest już po lub w trakcie urlopu. Pochwalcie się koniecznie gdzie byliście :-) My niedawno wróciliśmy z Mazur, ale o tym napiszę w innym poście.
Dziś jeszcze przed Wami zdjęcia zrobione w Pile przed wyjazdem. Zupełnie przypadkiem przygotowałam 2 posty pod rząd z długą kamizelką. Na szczęście nie tą samą więc będziecie mieli okazję zobaczyć propozycję z długą kamizelką w dwóch wersjach.
Jako pierwsza odsłona w jasnych kolorach. Zestawienie kremowych, beżowych i karmelowych odcieni z nutką złota idealnie sprawdzi się latem. Kamizelka pochodzi ze sklepu Femestage by Eva Minge i udało mi się ją upolować podczas wyprzedaży z 50% rabatem :-) Od długiego czasu szukałam takiej dłuższej kamizelki, bo jest to niezwykle uniwersalna część garderoby. Jakiś czas temu w Poznaniu kupiłam już taką czarną ( nieco inną, ale pojawi się dopiero w kolejnym poście ) i kiedy zobaczyłam tą kremową pomyślałam, że też mi się taka przyda! 
Możecie nosić ją podobnie jak ja w połączeniu z szortami i topem lub zwykłym t-shirtem, ale równie dobrze będzie wyglądała w zestawieniu z dżinsami i koszulą. Myślę, że możliwości jest wiele, a gdy jeszcze całość podkręcicie ciekawymi dodatkami to przekonacie się jaka to przydatna rzecz :-) U mnie w roli dodatków pojawiły się złote sandałki Vivienne Westwood for Melissa z kolekcji pom pom. Drugą parę, którą posiadam w pudrowym różu z kokardami widzieliście w poście ze stylizacją na wesele ( tutaj ). Na koniec jeszcze kilka słów o torebce. Myślę, że model jest Wam dobrze znany, bo to właśnie Selma Medium od Michaela Korsa tyle, że w odcieniu dark khaki. To druga torebka MK, która dołączyła do mojej kolekcji, bo jak wiecie mam jeszcze szarą, którą bardzo lubię i często noszę.
Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja propozycja i jesteście ciekawi drugiej wersji ?










vest / kamizelka - Femestage
top - Fuks
shorts / szorty - Zara
bag / torebka- Michael Kors
shoes / buty - Vivienne Westwood for Melissa 
sunglasses / okulary przeciwsłoneczne - Dolce & Gabbana
watch / zegarek Michael Kors




16 komentarzy:

  1. Wspaniale sie prezentujesz kochana :)
    Jesli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się to połączenie kolorów. Olśniewająco!
    Ps. super tatuaż!
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam z mężem w Międzyzdrojach :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem ciekawa <3 Ta wersja jest super :) Bardzo mi się podoba. Ps. Ładni Ci w takich kręconych włoskach :) a torebki zazdroszczę ,3
    Buziaki
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O kochana ale Ci zazdroszczę torebki, kamizelki i botów. Twoją szarą MK też uwielbiam i żałuję, że ja w swojej kolekcji mam tylko jedną. REWELACYJNiE WYGLĄDASZ,bardzo mi się podoba całość. Ja teraz urlopu nie mam , ale wakacje mam całe lato,ponieważ mieszkam na Mazurach, a gdzie byłaś dokładnie? Z tymi wakacjami to oczywiście żartuje, latem jestem najbardziej zapracowana,ale miałam jeden weekend w Trójmieście i ten ostatni u siebie ze znajomymi,więc można się poczuć jak na urlopie, a tak tylko niedziele wolne,a pogoda tego lata byle jaka !buziaki (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to połączenie kamizelki ze spodenkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne zestawienie :)
    Sama chętnie wskoczyłabym w takie ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty rewelacyjne:) Piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. That flowers in your arm are gorgeous!!!
    I love colours of this outfit, so natural!

    xx

    d'star

    *d'star*

    OdpowiedzUsuń
  10. moje wakacje nudne..caly czas pracka.. a twoja stylizacja boska ! pasuje do ciebie jasny kolor. Torebeczka super *,* Zaobserwowałam Cię kochana więc bede wpadać częsciej <3 zapraszam też w wolnej chwili do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja i ciekawa inspiracja. Fajne buty na obcasie.
    Udostępnie twoją post na blogu. Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna kamizelka lubie takie stylizacje, dla mnie jednak długość jest nieodpowiednia, wybrałabym fason o 5 cm dłuższy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam Cię na kolejnego posta, bo będzie druga wersja właśnie z ciemniejszą kamizelką :-)

      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  13. Stonowana kreacja (chodzi o kolory) :) Ładna kamizelka... Tylko buty do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :-)
Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj :-)
Jeśli proponujesz wspólną obserwację - Ty zacznij :-)
Na wszystkie pytania odpowiadam pod postem :-)